Alhamdulillah Repeat Order Shaklee !!!

Tuesday, March 12, 2019
Alhamdulillah bisnes Shaklee tak pernah mengecewakan. Walaupun ramai SID yang buat bisnes Shaklee tapi Kak Feni tetap ada customer tetap dan repeat order setiap bulan. Kak Feni buat bisnes ni sebab nak bantu orang lain.

Alangkah bahagianya hidup ini bila dapat membantu orang lain. Selain membantu orang lain menjalani hidup yang lebih sihat dan menjana pendapatan sampingan. Maklum sajalah sekarang ni semua benda mahal. Jadi kena buat dua tiga kerja untuk menampung keperluan hidup.

Tambah-tambah lagi kalau hidup di bandar besar macam Kuala Lumpur ni. Semuanya nak kena duit. Tak dinafikan kalau duduk kampung tu kos pun sama tinggi tapi tidak tertekan macam di bandar ni. Kalau di kampung, hidupnya tenang dan aman. Nak makan pun boleh tanam sayur di tepi rumah kalau rajin. 

Hari ni Kak Feni dapat repeat order untuk B-Complex, Ostematrix dan juga ESP. Jual dengan harga runcit dan dapat keuntungan hampir RM60 dah untuk 3 produk ni. Sebab tu ramai yang ambil keputusan untuk join ahli.

Ramai orang salah anggap dengan menjadi ahli kena menjadi seller. Salah tu. Menjadi ahli boleh beli dengan harga ahli. Tak perlu pun menjual. Menjual ni hanya untuk mereka yang ingin menjana pendapatan sampingan atau benar-benar ingin buat bisnes. Jangan disangka bisnes Shaklee ni bisnes cikai sebab ramai yang dah berjaya membina empayar sendiri hanya dengan buat bisnes Shaklee.

Jadi untuk yang berminat untuk menjadi ahli boleh menghubungi Kak Feni. 

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.