PRODUK HILANGKAN JERAGAT TERBAIK

Friday, April 05, 2019
Jeragat ni biasanya akan dihadapi oleh mereka yang berumur 30-an dan ke atas. Bila umur dah masuk 30-an ni memang kena jaga makan dan kesihatan sebab badan kita sudah tidak boleh menghasilkan kolagen dengan sendirinya.

SEBAB DAN KESAN KEHILANGAN KOLAGEN

Semakin meningkat usia, kolagen dalam badan semakin berkurangan. Pengurangan kolagen menyebabkan pembentukan kedutan dan munculnya tanda-tanda penuaan seperti:

1. Jeragat
2. Kulit berkedut, kering dan melayut
3. Kuku rapuh dan tidak kukuh
4. Rambut halus dan gugur

Kemerosotan semulajdi ini bolh dipulihkan melalui makanan tambahan. Pengambilan tetap makanan tambahan kolagen dalam menggantikan kolagen yang hilang dan memelihara kulit. Faedah makanan tambahan kolagen termasuk dapat menyegarkan semula kulit yang sihat, mengurangkan kemunculan jeragat, garis-garis halus dan juga kedutan serta menguatkan kuku dan menyuburkan rambut.

Antara produk hilangkan jeragat dengan cepat ialah Shaklee Collagen Powder.



Apa itu kolagen ?

Kolagen merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia. Malah, ia menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit paling sihat. Tahap kolagen yang sihat menyerlahkan rupa yang sihat dan menampilkan susuk tubuh yang muda.

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS(Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.


7 bahan utamanya termasuk ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerang, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan  kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar.




Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan untuk menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana sahaja.


TESTIMONI SHAKLEE COLLAGEN POWDER UNTUK HILANGKAN JERAGAT



Berminat boleh menghubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com





3 comments:

  1. menarik kolagen Shaklee ni..rasa mcm nak cuba tapi skrg sy masih dengan Bear Essentials

    salam kenal dari umifuzy.com

    ReplyDelete
  2. tak pernah try makan collagen.. menarik juga =)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.