Bila Plan Tak Menjadi.

Thursday, June 13, 2019
Hahaha semalam stress sangat sebab plan untuk 44 orang budak-budak travel kena tukar penginapan. Stress Mak Jemah oii. Macam mana nak hadap depa ni. Mau kena bambu kaw kaw dengan depa. Sebab payment dah separuh bayar. lagi 3 minggu dapat info kena tukar penginapan. Ko rase ?

Macam nak tercabut tudung Mak Jemah ni haaa. Nasib baik boleh sabar. Bertenang, relax dan chill. Enjoy the moment. Hadoiii. 

Main dengan deal dengan orang-orang yang dah berumur ni macam-macam hal. Kita cakap lain depa paham lain. Kena bertahan dan bersabar.



Naik demam Kak Jemah ni memikir dan berdoa supaya dipermudahkan segala urusan. Alhamdulillah terima kasih tuhan sebab mudahkan urusan kami. Alhamdulillah alhamdulillah. 

Harap-harap hari kejadian semuanya baik-baik sahaja. Ni adalah antara rombongan pertama yang Kak Feni bawa ke Pangkor. Selalu deal atas talian jer. Ni Kak Feni sendiri yang akan turun bersama mereka. Depa pi naik bas dan Kak Feni akan pergi dengan kereta. Sambil-sambil bawak family jalan-jalan.

Syoknye jadi travel ajen ni sebab kita pun boleh melancong sama macam depa. Hahaha tapi kena usaha sikit la. Cari orang dan plan yang terbaik untuk diorang. Selalu yang pergi ramai-ramai ni lagi syok sebab boleh tukar-tukar pandangan. 

Kena tanya macam-macam dengan customer itu biasa. Sudah tentu orang nak yang terbaik. Kalau kita pun nak yang terbaik. Bayar mahal-mahal tapi kualiti hampeh sape yang nak kan ?

Nanti trip ke Pangkor tersebut akan Kak Feni update di entry akan datang. Pulau Pangkor... Tunggu Kak Feni datang.... !!!

Okeylah tu je kot nak bebel hari ni. 

5 comments:

  1. Moga semuanya lancar dan dipermudahkan kak Feni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah. InshaAllah so far so good dah ni.

      Delete
  2. Goodluck jadi agent travel Kak Feni! Caiyok!

    ReplyDelete
  3. Semoga rencana dapat berjalan lancad, kak.
    Ditunggu ya cerita ke Pangkornya.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.