Kenapa Ibu Berpantang Perlukan Zink Untuk Mempercepatkan Proses Penyembuhan Luka Bersalin

Wednesday, June 26, 2019
Ibu berpantang selalunya mengambil masa lebih kurang 2 minggu untuk memulihkan luka bersalin bergantung kepada keadaan masing-masing. Ada ibu yang cepat sembuh dan ada ibu yang lambat sembuh. Penjagaan semasa pantang amat penting untuk proses penyembuhan.

Zink adalah minreal yang diperlukan oleh wanita untuk kekal sihat. Bagi ibu yang berpantang eloklah mengambil lebih zink bagi membantu mempercepatkan proses penyembuhan. Selalunya kalau kita orang Melayu terkenal dengan khasiat ikan haruan bagi membantu sembuhkan luka. Namun tak semua orang boleh makan ikan haruan.

Jadi untuk mereka yang tak boleh ambil ikan haruan sebagai alternatif. Boleh amalkan SET BERPANTANG SHAKLEE yang membantu dalam mempercepatkan proses penyembuhan luka.

Pemakanan yang seimbang semasa berpantang membantu dalam menstabilkan emosi si ibu. Kekurangan nutrisi boleh menyebabkan pelbagai masalah seperti, cepat letih, luka lambat sembuh, anak kena kuning (jaundis), susu badan drop dan banyak lagi.


7 KEBAIKAN ZINK UNTUK WANITA





Zink Plus membantu mempercepatkan penyembuhan luka dalaman dan luaran. Hancurkan zink dan tabur dipermukaan luka untuk pemulihan luka. (Dapatkan nasihat sewajarnya)




Untuk mendapatkan produk shaklee boleh hubungi Kak Feni atau klik link di bawah.


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com


1 comment:

  1. hai kak feni. ibu dalam pantang memang perlu jaga pemakanan betul2 kan. salam aidilfitri kak feni :)

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.