Belajar Guna PicArt untuk Edit Photo

Wednesday, July 24, 2019

Hari ni belajar edit photo guna picart. Selalu tengok orang jer. Hari ni cuba buat sendiri. Guna handphone jer. Kalau guna pc Kak Feni lebih selesa guna CANVA. 

Budak-budak sekarang memang bijak-bijak dan kretif. Kita yang semakin berumur ni semakin hari semakin tak terkejar dengan teknologi. Jadi hiduplah dengan apa adanya. Nak berjaya kena usaha. Kena belajar juga walaupun dengan anak-anak kecil.

Zaman kita muda remaja dah semakin berlalu. Masih menggunakan cara OLD SCHOOL. Tak mengapalah janji orang tahu. Best juga belajar guna app PicArt ni. Selalu kalau poster nak post dekat IG, Kak feni hanya masukkan watermark dengan menggunakan apps PhotoGrid je. 

Bila guna PicArt ni nampaknya otak lebih kretif dan kena lebih rajin. Jari-jari pulak kena buat senaman selalu. Haha sebab banyak menggunakan jari jemari.

Bila tengok tutorial guna PicArt di Youtube nampak senang je. Bila kita buat, eh ! susah juga ye ? Mungkin Kak Feni yang kena banyak prektis. Hahaha semoga Kak Feni begitu banyak masa untuk layan benda-benda macam ni lepas ni. Nak edit mengedit photo banyak-banyak. Nak post di Ig.

Hopefully...😍😍😍


1 comment:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.