DONE RENEW SHAKLEE MEMBERSHIP VIA SHAKLEE2U

Wednesday, July 31, 2019
Monday yang lepas, Kak Feni dah berjaya renew keahlian Shaklee melalui shaklee2u jer. Mudah dan cepat, semuanya di hujung jari. Kalau diikutkan awal bulan 9 nanti baru expired.

Bila buka jer shaklee2u. Dia keluar reminder supaya renew takut expired. Gaji tak dapat lagi nak renew tapi oleh kerana banyak order Kak Feni pun ambil langkah awal untuk renew terus. Mana tahu kan kot-kot banyak hal terlupa pulak.

Yang bestnya jadi member Shaklee ni, keahliannya adalah seumur hidup. Cuma kena renew RM30 untuk setahun. Harga untuk renew RM30 ni kita akan dapat balik untuk belian seterusnya. Jadinya memang tak rugi. 

Kalau macam Kak Feni yang selalu order produk Shaklee melalui shaklee2u ni memang tak rugi. Macam cash back gitu. Kalau dah yang buat bisnes tu lagi tak rugi malah lebih untung. Sebab tu Shaklee ni boleh bertahan lama dalam pasaran. Sentiasa ada permintaan.

Macam Kak Feni, dalam banyak-banyak bisnes yang Kak Feni join. Shaklee memang boleh buat duit sebab boleh start dengan ZERO modal. Tak payah nak ada modal yang banyak sebab kalau ada order. Semuanya boleh buat order di shaklee2u. Tak payah susah-susah nak simpan stok banyak-banyak.

Risiko tak laku pun kurang. Depend on demand. Bila ada order masuk, kita just order di shaklee2u. Masukkan no ahli dan password. Nak shopping ke nak semak GE semuanya dihujung jari. Jadi untuk mereka yang sedang mencari bisnes online apa nak join. Boleh jer SIGN UP MEMBER dengan Kak Feni.

Terdapat beberapa cara untuk menjadi ahli Shaklee. Boleh rujuk Daftar Keahlian .

Untuk sebarang pertanyaan berkenaan belian produk atau ingin menjadi ahli boleh hubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.