PROMOSI SHAKLEE JULAI 2019

Tuesday, July 02, 2019
Julai kembali lagi dengan promosi yang lebih hebat dan lebih hangat. Kalau tahun lepas promosinya adalah vitamin C, tahun ni bukan hanya vitamin C malah Zinc Plus untuk promosi bulan Jun pun dilanjutkan.




Kebaikan Vitamin C, boleh rujuk sini.


Zinc Plus adalah produk yang telah diperbaharui dan direbranding. Dulu Zinc Complex, sekarang dah tukar Zinc Plus. Kelebihan Zinc Plus boleh rujuk sini. 

Promosi Julai juga diserikan dengan Produk Skin Care Youth yang banyak membuktikan kulit nampak lebih cantik dan muda. Untuk tahu kelebihan produk Youth boleh rujuk sini.


Shaklee Baby tidak mahu ketinggalan dalam memberikan produk organik terbaik untuk si manja tersayang. Bebas bahan kimia berbahaya dan selamat untuk digunakan. Untuk info lanjut berkenaan dengan Shaklee Baby boleh rujuk sini.



Berita Gembira !!! Untuk mendapatkan penjimatan berganda-ganda serta mendapat CASH BACK boleh terus sign up member. Ada 3 cara untuk menjadi ahli seperti yang diwar-warkan dalam poster di bawah :-


Jadi jangan tunggu lama-lama untuk mendapatkan produk Shaklee dengan harga ahli. Sebarang pertanyaan boleh hubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

ATAU



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.