Alhamdulillah Dapat Tester Produk AS Legacy Lagi

Thursday, September 12, 2019

Rezeki bersangka baik dengan Allah. Alhamdulillah syukur kepada Allah. Hari ni macam-macam rezeki yang Allah bagi. Anak-anak pergi sekolah dengan gembiranya.

Dapat buat bayaran untuk Adik Rayyan (gambar dengan scrol ijazah). Semalam Abang Aus dapat pergi lawatan ke Menara Kuala Lumpur dan juga Muzium TNB. Ummi pun seingatnya masa zaman sekolah dulu jer pergi Menara Kuala Lumpur. Naik atas tengok bawah, nampak kereta macam semut je. Masa tu pun dah gayat gila. Ni dah semakin berumur ni tak tahulah boleh hadap ke tak. Huhu





Seronok sangat bila dapat join kawan-kawan pergi lawatan. Balik rumah excited cerita yang dia naik itu ini. Mula-mula takut juga nak lepaskan dia pergi. Anak sulung kan? Bila kita tak yakin dengan kemampuan dia, sampai bila dia takkan berdikari.

Biarlah dia rasa zaman kanak-kanak dia. Esok dah besar ada kenangan. Adik pulak bila dapat tahu abang nak pergi menara KL. Dia pun sibuk nak pergi. Masalahnya abang pergi dengan rombongan sekolah. Nantilah ada masa, ada rezeki kita pergi sama-sama. Tunggu Tadika buat lawatan ke mana-mana. Dengarnya bulan 10 nanti ada nak buat lawatan. Jadinya ummi kena spare cuti untuk anak-anak. Bawa dia pergi sebab dia selalu cakap abang boleh pergi. Adik tak boleh. Hurmmm baru ada 2 anak. Tak boleh pilih kasih, kena bagi sama rata. Dua-dua ummi sayang.

Petang ni dapat pula tester produk AS Legacy dari Elly. Alhamdulillah rezeki Allah yang tak pernah putus. Mengalir macam air yang tak pernah kering. Syukur.


Ape benda lah yang Mek Elly bagi ni ? 

1. Harumnita Feminine Wash
Fungsi dia menyegarkan bahagian intim, mengatasi bau kurang menyenangkan, dan mencegah jangkitan kuman.

2. Melaleuca Therapy Cream
Berfungsi untuk mengatasi masalah ekzema, kulit kering dan juga memudarkan parut.

Lepas ni kita try. Hari tu ada niat nak buat #review Jus Pucuk Harumnita tapi masih belum berkesempatan. Dok sibuk ke benda lain. Lama-lama esok lupa. Haha maklumlah bulan September 2019 ni kan cuti 3 hari direct selama 3 minggu berturut-turut.

Bila duduk rumah dan line internet macam siput sedut dan juga hp pun asyik berebut dengan anak-anak. Makanya kita enjoy jerla. Haha

#KakFeniStory

4 comments:

  1. alhamdulillah rezeki. mula2 tadi ingatkan kopi ais warung pak mat tulah produk as hehe.

    ReplyDelete
  2. seronoknya abang sampai ke menara kl, berani lak tu duk bergmabar kt sky bridge tuh...

    si adik pun mesti jeles tuh...

    ReplyDelete
  3. Tula abg pun gayat tu. dia cakap tak tengok bawah.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.