10 Testimoni Cinch Energy Tea Shaklee Yang Membantu Meningkatkan Tenaga Untuk Bekerja

Tuesday, October 29, 2019
Pernah tak rasa mengantuk sangat lepas makan tengahari sehingga nak buat kerja pun tak boleh ? Kak Feni selalu kena macam tu nak-nak pula lepas makan tengahari. Rasa nak baring dan tidur jer. Disebabkan Kak Feni kerja mana boleh suka hati nak tidur kan. Tak pasal-pasal kena marah dengan bos.

Sejak kenal produk Cinch Energy Tea Shaklee ni, dah jarang ambil kafein yang banyak untuk menahan mata dari mengantuk. Umum pun tahu kesan buruk kafein, jadi Cinch Energy Tea Shaklee adalah salah satu alternatif untuk kekal cergas sepanjang hari.

Jom kita tengok apa kata pengamal yang telah mengamalkan Cinch Energy Tea Shaklee :-











Bagi Kak Feni, ianya sedap kerana rasanya yang seakan-akan Tea Cina memang sedap dan mudah untuk ditelan. Nak lagi sedap Kak Feni akan campurkan dengan lemon dan hirup ketika panas. Hurmmm terasa nikmatnya. Bila rasa penat, ambil 1 sachet Cinch Energy Tea Mix dan bancuh. Minum panas-panas memang rasa segar jer mata.

Baca Juga : Bahan-bahan Dalam Cinch Energy Tea Mix Serta Manfaatnya

1 box Cinch Energy Tea Mix ni mengandungi 28 sachet yang bernilai RM131.25. (Boleh dapatkan harga yang lebih murah dengan menjadi ahli). Nak tahu lanjut berkenaan dengan produk Shaklee serta nak jadi ahli boleh hubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.