KEBAIKAN OSTEMATRIX KEPADA PENGAMALNYA

Thursday, October 24, 2019
Semalam Kak Feni ada share tentang KEPENTINGAN KALSIUM UNTUK TUBUH, hari ni Kak Feni nak share tentang KESAN atau  KEBAIKAN OSTEMATRIX kepada pengamalnya.

Rata-rata ahli atau SID atau hanya pengamal/pengguna yang mengamalkan Ostematrix pasti akan memberikan maklum balas (feedback) yang memberangsangkan. Jadi Kak Feni kongsikan disini untuk rujukan bersama.

Kebaikan ini perlu dikongsikan agar sesiapa yang mempunyai masalah yang sama boleh cuba Ostemarix.








Bagi mereka yang bermasalah untuk minum susu, Ostematrix adalah suplemen yang sesuai sangat bagi menggantikan susu. Kalsium selalu dikaitkan dengan susu namun kalsium juga boleh kita dapat melalui makanan lain seperti buah-buahan dan sayur-sayuran.

Pengambilan kalsium yang mencukupi boleh mencegah pelbagai masalah kesihatan seperti tulang rapuh, kuku terserpih atau cepat rapu dan juga gigi mudah rosak. Anak-anak kecil sangat digalakkan untuk ambil kalsium secukupnya untuk membantu dalam perkembangan tubuh badan.

Ibu-ibu digalakkan mengambil kalsium seawal kandungan kerana ibu hamil lebih memerlukan kalsium berbanding wanita tidak hamil. Kekurangan kalsium dalam badan menyebabkan badan mudah letih. Baca juga : Kesan Kekurangan Kalsium dalam badan.

Bagi mereka yang berminat untuk mendapatkan Ostematrix Shaklee bolehlah menghubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com











No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.