Bila Tiba Musim Gaji - Order Masuk Bertubi-tubi

Wednesday, November 27, 2019
Alhamdulillah rezeki bisnes online Kak Feni tak putus-putus. Begitulah hendaknya.

Hasil rajin menulis dan share di fb, instagram dan blog. Yang ni jer selalu Kak Feni update. Selebihnya Kak Feni serahkan pada Allah. Rezeki Allah yang bagi.







Syukur alhamdulillah sebab dah nampak hasil usaha. Mula-mula buat bisnes dulu memang sedih dan mudah sentap dengan keadaan sekeliling. Orang tak sapot itu biasa. Lama-lama dah tak kisah pun apa orang nak cakap sebab bukan diorang pun yang nak bayar segala bil kita. Jadikan itu motivasi untuk kita terus bangkit dan majukan diri sendiri.

Kalau kita tak tolong diri kita sendiri siapa lagi ?

Kak Feni selalu ingatkan diri. Biarlah kita susah-susah dulu senang kemudian. Setiap kesusahan yang kita lalui hari ini menjadikan kita lebih kuat dan kental dikemudian hari. Pengalaman jatuh bangun dalam hidup dalam bisnes menjadikan kita lebih bersyukur dengan segala nikmat yang Allah bagi.

Perbetulkan niat. Aku nak bangkit bantu diri sendiri dan bantu orang lain. InshaAllah tuhan mesti tolong.

Mulakan dengan bangkit diri sendiri. Jaga emosi sendiri dan rapatkan diri sendiri dengan Allah pasti Allah tunjuk jalan. Hidup ini jangan sombong(pesanan untuk diri sendiri).

Setinggi mana pun kita berada, jangan lupa tunduk kebawah. Hidup ini ibarat roda yang sentiasa berputar. Ada masa kita di atas dan ada masa kita di bawah. Berbuat baiklah selagi mampu. InshaAllah Allah akan sentiasa ada dengan kita.

10 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.