Jom Join Team FFD Untuk Jana Pendapatan Sampingan

Tuesday, November 05, 2019

Kelas tuntut ilmu melalui whatsapp. InshaAllah malam ni akan bermula TRAINING 7 HARI BERJAYA. Kak Feni dah pun masuk dalam group di add oleh leader Kak Feni. Bila dah semakin berumur ni rasa makin banyak yang tak tahu.

Kalau tahu pun banyak tak buat sebab apa tak tahu. Haha tanya diri sendiri. Semakin banyak kita belajar semakin banyak yang kita tak tahu. Jadi konsistenlah dengan apa yang kita tahu. Berilmu dan beramal orang kata.

Nak berjaya kena sentiasa positif dan berada dengan orang-orang yang positif supuya kita pun jadi positif dan sentiasa berusaha untuk ubah diri menjadi lebih baik. InshaAllah dengan izin Allah.

Kak Feni baru jer join Team FFD ni. Jual barangan jagaan wanita dan lelaki. Mulanya agak malu nak share sebab benda-benda intim ni. Tapi bila dah cuba sendiri rasa macam agak bagus juga. Benda baik kena share dengan orang lain.

Kak Feni banyak share dengan kawan-kawan wanita yang Kak Feni kenal jer sebab lebih selesa bersoal jawab dengan kalangan wanita. So far dalam jual suplemen atau makanan kesihatan ni Kak Feni tak rasa kekok sangat nak berniaga tak kira lelaki ke perempuan. Kali ni agak lain. Jadi kena ambil waktu untuk tuntu ilmu.

Nak harapkan gaji kerja sekarang ni memang tak cukup dan sampai negatif pendapatan. Jadi kena cari pendapatan sampingan dengan meniaga macam ni lah.

Modal nak jadi dropship Team FFD hanya dengan belian sabun Aura Cinta sebanyak 3 buku (bersamaan RM30 sahaja).



Apa benda Sabun Aura Cinta ni ?


Aura Cinta ni macam feminine wash untuk wanita. Sesuai untuk digunakan oleh wanita bagi membersihkan bahagian intim. Boleh digunakan seawal anak dara lagi.

Kalau tak jaga betul-betul bahagian intim wanita ni boleh mendatangkan pelbagai masalah terutamanya menyebabkan keputihan. Keputihan melampau boleh menyebabkan kita jadi tak selesa. Nak buat tugas harian pun susah. Bagi isteri pulak boleh mendatangkan masalah dalam perhubungan intim dengan suami (opsss). Tapi inilah kenyataannya kalau kita tak jaga.

Kadang-kadang dalam soal perhubungan intim ni kita kena juga terbuka dan berbincang dengan orang lain untuk mengatasi atau mencegah. Dalam banyak-banyak feminine wash yang dijual dipasaran, Aura Cinta lebih berangin dan selesa digunakan.

Siapa yang boleh Join Team FFD ni ?


Sesiapa sahaja yang berminat untuk berniaga tapi tak tahu nak berniaga apa. Perniagaaan akan dibimbing oleh leader-leader. Kalau ada masalah boleh terus tanya kepada leader. Pelajar, surirumah atau yang bekerja macam Kak Feni pun boleh join.

Mudah sangat. Belian 3 buku Sabun Aura Cinta bernilai RM30 dah layak menjadi dropship. Untuk yang baru cuba nak berniaga Kak Feni galakkan jadi jer dropship dulu.


Berminat untuk jadi DROPSHIP ?


Ya, tindakan yang sangat bijak. Setelah menjadi dropship dengan belian RM30 (3 buku Sabun Aura Cinta). Belian seterusnya akan dapat diskaun sebanyak 10%. Bukankah dah jimat banyak tu.


Hubungi Kak Feni untuk info lanjut dan setelah pembelian disahkan dan sah menjadi DROPSHIP, anda akan dimasukkan dalam group info dan juga group ilmu untuk pertanyaan dan cara-cara buat marketing.


Kak Feni
www.wasap.my/601115672780

2 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih WP. InshaAllah semoga Allah permudahkan segala urusan kita semua.

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.