Welcome November 2019

Friday, November 01, 2019
Alhamdulillah masih diberikan peluang oleh Allah untuk bertemu November. Masih dipanjangkan umur untuk terus berkhidmat dan membesarkan anak-anak. Syukur tak terhingga pada Allah. Semoga Kak Feni terus istiqamah ke Jalan Yang Lurus.


Semoga bulan ni baik-baik sahaja hendaknya. Bisnes kecil-kecilan macam Kak feni ni bolehlah topup-topup apa yang patut. Alhamdulillah rezeki Allah itu luas dan Allah akan tolong mereka yang berusaha. InshaAllah.


Rezeki hari pertama customer merangkap sahabat Kak Feni yang tinggal di Gerik, Perak order vitamin untuk kehamilan. Mulanya dia tanya nak full set lepas dia tengok ada vitamin yang dah ada. Dia tambah apa yang patut je. Kali ni dia order Vitamin C dan Ostematrix. 

Paling best bila join membership dapat harga ahli. Ramai yang tak tahu pasal ni. Guna Shaklee dan dapat bonus. Kak Feni dulu jadi ahli pun sebab nak try Set Menyusu. Lama-lama rasa macam okey pulak terus share dengan kawan-kawan. 


Selalunya bila dah lebih 150 UV belian dalam sebulan dah layak dapat bonus. Bonus ni bukan untung runcit. Untung runcit lain. Walaupun ramai yang dah join ahli tapi tak ramai yang nak buat bisnes. Jadi ianya bisnes yang menguntungkan bagi mereka yang suka buat bisnes part time macam Kak Feni ni. 

Promosi November 2019



Bulan November ni menarik sebab ada promosi ESP. Antara minuman kegemaran Kak Feni yang menjadikan kulit cantik. Hihi ramai ibu-ibu yang amalkan ESP bagi feedback kulit jadi lebih gebu dan tak kusam.



Lagi promosi skin care YOUTH yang senang dan mudah dibawa kemana sahaja terutamanya untuk travel.


Zinc Plus juga terbaik untuk dijadikan suplemen terutamanya bagi lelaki. Lelaki yang ada masalah kelelakian bolehlah mengambil Zinc Plus untuk kesihatan. Meningkatkan tenaga lelaki dan memperbanyakkan sperma yang berkualiti. Dalam Set Kesuburan Shaklee, Zinc Plus adalah disarankan ambil oleh suami. 

Kak Feni nak share sikit pasal keahlian. Belian melebihi 200uv layak mendapat keahlian secara percuma. Kalau tak harga keahlian ialah RM65.00. Belian 200uv (lebih kurang RM800 ke atas) boleh dapat FREE membership. Postage pun free. 

Atau boleh join program DETOX seperti dalam poster di bawah :-



Berminat dengan produk Shaklee dan ingin membuat pesanan boleh hubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

3 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.