Produk Shaklee Yang Membantu Meningkatkan Sistem Imun Badan

Tuesday, April 14, 2020

Umum sedang mengalami masalah mencegah virus covid-19 yang sedang melanda dunia hari ni. Ramai yang mencari solusi untuk menguatkan sistem imun badan untuk tujuan mencegah penyakit berjangkit berlaku. Macam-macam cara yang pihak kerajaan sarankan agar lebih selamat iaitu dengan kerap mencuci tangan sebagai langkah mencegah.

Jom Kak Feni kongsikan produk Shaklee yang membantu dalam meningkatkan sistem imun.

1. Chewable-C Plus


Vitamin C ini sesuai untuk anak-anak sebab rasanya yang masam-masam manis dan boleh dikunyah oleh anak-anak.  Ia membantu kuatkan antibodi anak agar dapat melawan jangkitan dan juga virus. Chewable -C Plus ini bukan sahaja sesuai untuk anak-anak, malah orang dewasa pun boleh amalkannya setiap hari. Pengambilan vitamin C yang mencukupi dapat membantu meningkatkan sistem imun dan perisai untuk kekal sihat.

2. Sustained Vita-C Plus


Yang ini sesuai untuk orang dewasa. Pengambilan secara konsisten membantu menguatkan antibodi. Doktor juga menyarankan agar mengambil suplement vitamin C sebagai salah satu cara kuatkan antibodi. Namun harus diingatkan bahawa vitamin C haruslah daripada sumber yang semulajadi dan selamat. Pastikan selamat baru beli dan amalkan.

3. Nutriferon



Ianya satu-satunya interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh T-cells, B-cells dan makrofag.

4. Basic H


Basic H adalah cecair pembersih yang sesuai dijadikan sebagai hand sanitizer dan juga bahan pencuci untuk membersihkan barang kegunaan harian. 








Untuk tempahan sila hubungi 01115672780 ATAU terus melalui WhatsApp:

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.