#Review Kopi Aura Dara Lady Top Daripada Farfadeligate (FFD)

Wednesday, February 12, 2020
Minggu lepas Kak Feni terima 2 box Kopi Aura Dara Lady Top iaitu salah satu produk dari FFD. Hari tu ada lah terima 1 sachet kopi ni diberi oleh leader Kak Feni sebagai tester.

Mula-mula minum rasa sedapnye macam kopi yang mahal ala-ala StarBuck tu. Haha memang sedap terus order untuk minum sendiri dan juga buat stok tapi kalau ada sape-sape nak boleh terus jual je sebab Kak Feni pun stokis FFD kan. Nak taknak kena simpan juga stok 2 3 kotak. (ini tips untuk peniaga online supaya sales laju).

Kak Feni ambil 1 sachet setiap hari dan hari hari  yang ke 3 minum. Kak Feni ambil pagi sebagai minum pagi. Maklumlah untuk hilangkan mengantuk dan tambah tenaga nak kerja sepanjang hari.


Leader Kak Feni bagi tips untuk bancuh kopi Aura Dara Lady Top ni supaya gunakan cawan atau gelas yang kecil. Ala macam cawan minum kopi untuk tetamu tu baru sedap. Air panas dalam 150ml lebih kurang macam tu untuk dapatkan rasa yang sedap dan umphh.

Okey Kak Feni Nak Review tentang Kopi Aura Dara Lady Top ni.



1. Memberikan Tenaga


Kak Feni memang sangat penat sejak beberapa hari ni disebabkan kena uruskan training di pejabat dengan pihak JAKIM dan Universiti Malaya. Jadi memang sangat penat dari segi mental dan juga fizikal. Bila minum kopi ni, Kak Feni mampu bertahan sampai petang hingga selesai semua kerja.

2. Membuang Angin Dalam Badan


Yang ni best sebab Kak Feni memang ada masalah angin dan suka sendawa teruk-teruk sampai ada rakan pejabat cakap Kak Feni macam kerbau. Jadi bila ambil kopi ni badan rasa ringan sebab terkentut-kentut (opsss sorry terpaksa share untuk kebaikan bersama).

3. Tak Sakit Kepala


Pernah minum minuman kopi yang berkafein tinggi sehingga menyebabkan sakit sakit kepala. Kak Feni minum kopi ni alhamdulillah tak sakit kepala. Mungkin serasi kot dengan Kak Feni.

4. Mengurangkan Rasa Nak Makan


Kopi ni bukan sahaja memberikan tenaga malah mengurangkan rasa nak makan. Jadi sesiapa yang rasa nak kurus boleh cuba amalkan kopi ni.

5. Melawaskan Pembuangan

Yang ni best sebab melawaskan pembuangan. Yang mana susah nak membuang tu. Yang ada sampai 2 atau 3 hari tak membuang sampai sakit kepala tu eloklah amalkan kopi aura dara ni. Membantu dalam sistem penghadaman.




Banyak lagi kebaikan Kopi Aura Dara Lady Top ni tapi cukup 5 dulu Kak Feni share berdasarkan pengalaman sendiri. Bagi yang nak cuba Kopi Aura Dara Lady Top ni bolehlah menghubungi Kak Feni sebab Kak Feni pun dah jadi stokis FFD. Yang mana dekat dengan Kak Feni, boleh jer COD dan yang mana jauh macam biasa Kak Feni akan pos atau kurier. Semuanya di hujung jari.

Baca Juga : Kebaikan Aura Dara Lady Top Coffee Dari FFD


Kak Feni : +601115672780 atau ORDER SINI.

2 comments:

  1. yang suka kuppi boleh cuba.. kite kenot go sngt
    tapi kdg2 tu terbit rasa teringin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak Feni pun dulu memang tak leh go jugak Siti. Lepas tu asyik mengantuk nak tido je. Kerja banyak nak kena buat. Bila ngantuk macam mana nak setel keja. Jadi terpaksa amik kafein dalam nescafe untuk tenaga. Ni dah jumpa kopi ngam ni boleh lah tukar. Hihi

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.