Day 4 - Perintah Kawalan Pergerakan

Saturday, March 21, 2020
Assalamualaikum semua. Haha baru sudah masak ni. Hari ni masak kobis tumis kicap, ayam goreng dan ikan goreng je.




Bangun pagi pastikan diri sendiri dan anak-anak mandi bersih-bersih. Mandi dengan sabun dari hujung rambut sampai hujung kaki. Riuh rendah dalam bilik air.

Hari ni abah awal pagi dah gerak ke tempat kerja. Nak mula bertugas di tempat baru. Tak tahu bila balik. Huhuhuuuu semoga baik-baik saja, inshaAllah.

Bila duduk rumah dan jadi suri rumah sepenuh masa ni memang masa dengan anak-anak jela. Depa pun dok bertepek ngan ummi. Masa abah ada pun tido dengan ummi jugak. Ni abah pergi kerja jauh lagi lah.

Hari ke 4 dah berjaya kami lalui dengan penuh kesabaran. Walaupun agak huru hara tapi alhamdulillah masih boleh masak makan dan tido dengan aman. Duduk rumah sambil layan handphone masing-masing. Ummi je kadang-kadang ada order masuk kena buat order. Nasib baik buat juga bisnes online ni. Dalam keadaan macam ni memang boleh dapat duit juga.

Semalam buat post pasal tudung bawal yang kami ambil stok hari tu sebelum tempoh kawalan pergerakan bermula. Ada juga yang minat dan bank in duit untuk booking. Cantik-cantik semuanya tudung tu sampai kami sendiri pon geram dan berkenan.


By the way Kak Feni juga tengah kumpul order untuk Vitamin C yang dah habis stok sekarang ni. Kak Feni kumpul order siap-siap sebab stok akan sampai dalam masa terdekat ni. Jadi kalau siapa-siapa nak order boleh terus kontek Kak Feni melalui wasap +601115672780 atau klik sini. Deposit diperlukan sebabnya Kak feni pun kena letak deposit bagi booking.

Tq kepada yang selalu turunkan komen  di blog Kak Feni. InshaAllah masa banyak free ni bolehlah jalan-jalan blog uols.




4 comments:

  1. Semoga berjaya perniagaan dalam talian.

    ReplyDelete
  2. ikan goreng tu garing2 dgn sayur kicap tu jalannnn.. siap bertambah silap2 =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha musim-musim dok ulang alik dalam rumah ni. Memang bertambah naik berat badan.

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.