Day 6 | Perintah Kawalan Pergerakan

Monday, March 23, 2020
Assalamualaikum. Kembali lagi menulis tentang aktiviti harian sepanjang menjalani hidup dalam tempoh kawalan pergerakan ni.

Apa khabar hari ni ? Rasa macam lama dah tubuh badan ni tak kena cahaya matahari. Hari  ni pulak cuaca pun mendung jer dari awal pagi. Tak panas sangat dan dingin je rasa. Kadang-kadang hujan turun sekejap-sekejap.

Hari ni nampaknya kes kematian melibatkan Covid-19 dah menjangkau 14 orang. Allahuakbar. Masa ni memang rasa insaf sangat. Cukup ke amalan aku andainya Allah juga ambil aku dalam masa terdekat ni?

Setakat ni alhamdulillah syukur sebab segalanya masih okey. Bekalan makanan cukup dan anak-anak pun behave je walaupun ummi kadang keluar juga suara mak kau hijau.


Senyum dan bersyukurlah kita selagi diberi peluang untuk menikmatinya. Ramai orang diluar sana yang sedang bertungkus lumus dalam menjalankan tanggungjawab masing-masing.

Kepada petugas-petugas frontliners, kami sebagai rakyat Malaysia mengucapkan terima kasih.

25 hb Mac, stok vitamin C dan juga Basic H akan sampai. Jadi sesiapa yang nak order boleh terus wasap Kak Feni. +601115672780 atau KLIK SINI.




2 comments:

  1. Nampaknya semakin serius wabak ni.
    Mudah2an kita dijauhi

    ReplyDelete
  2. takot tengok bilangan meningkat. ya Allah.. cepat redakan segalanya.
    take care yaaa kak..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.