PKP Day 26 | Hari Ahad Pun Husband I Kena Kerja

Sunday, April 12, 2020
Hari ni hari Ahad yang sungguh indah dan bahagia sebabnya macam biasa sama macam hari-hari yang sebelum ni. #StayAtHome dan lepak dengan anak-anak sambil layan gaduh. Kadang-kadang dengar juga suara mak kau hijau bila ada yang tak dengar cakap.

Hari ni macam biasa husband kena kerja walaupun hari Ahad. Musim PKP ni tak boleh nak cuti sangat dia kata sebab tak cukup staff. Kita pun redha jelah kan. Baik kerja lah dari duduk rumah pun tak boleh buat apa. 

Kita yang dapat cuti ni syukur lah boleh lepak-lepak enjoy dan tidur je di rumah dengan anak-anak. 

Hari ni dapat order Vitamin Shaklee. Alhamdulillah bila order masuk online je semuanya. Tunggu hq pos. Tugas kita update je no tracking kepada customer. 

Musim ni kena inform customer yang barang mungkin sampai lambat dari hari biasa sebabnya ramai yang beli online. Jadi kena faham kalau lambat. 

Semua kurier service alami masalah yang sama jugak. Bukan kita seorang. 




Promosi Shaklee sempena nak sambut bulan Ramadhan ni. Alhamdulillah takde masalah untuk kekal cergas sepanjang hari dengan minuman berkhasiat Shaklee. Sebenarnya promosi ni dah start dari 15 Mac 2020 lagi tapi Kak Feni hanya update di ig dan fb. Alhamdulillah permintaan terhadapnya memang memberangsangkan. Maklumlah nak puasa ganti ni kan. Baik minum minuman yang sihat dan memberikan tenaga. Walaupun kita duduk rumah di musim PKP ni. Kena tetap positif dan kekal cergas untuk menguruskan hal rumah tangga. Nak-nak pulak dengan anak-anak yang ramai. Kalau lemau-lemau boleh hilang mood dan kemurungan. Haha

Okeylah taknak cerita banyak kalau ada yang join order boleh terus kontek Kak Feni ya. 

Untuk tempahan sila 01115672780 ATAU terus melalui WhatsApp:



No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.