PKP Day 29 | Jom Mula Niaga Online

Wednesday, April 15, 2020
Esok dah 30 hari kita dalam PKP dan masuk fasa ke 3. Dalam keadaan ni ramai yang dah mulakan berniaga guna akaun media sosial masing-masing. Alhamdulillah sama-sama kita usaha dan cari pendapatan yang boleh menampung perbelanjaan hidup.

Bagi yang sedang mencari peluang bisnes online yang tak perlu risau nak pos barang dan juga simpan stok atau modal yang banyak boleh join keahlian Shaklee.



Kita buka kedai online kita hanya dengan menggunakan handphone atau pc yang ada di rumah je. Janji ada internet dan kemahuan. InshaAllah pasti boleh. Masa yang sangat fleksibel untuk mereka yang kena duduk rumah musim PKP ni. Segala urusan bungkus dan pos diuruskan oleh pihak HQ. Kita tak perlu pening nak keluar dan simpan stok. 

Lebih kurang macam dropshiplah tapi yang ni semuanya terus masuk akaun bank kita. Untung dan bonus kita akan dapat terus.


Susuk rumah sambil jana pendapatan siapa yang taknak memang rugi. Sambil-sambil kita makan suplemen dan guna produk Shaklee, kita share dengan orang lain kita dapat jana pendapatan yang tanpa batasan. 

Kita akan sentiasa menyokong segala saranan yang dibuat oleh kerajaan Malaysia agar sentiasa duduk di rumah untuk memutuskan rantaian virus Covid-19.


 Untuk mendaftar sebagai Ahli Shaklee boleh terus KLIK SINI

Untuk tempahan Produk Shaklee sila hubungi 01115672780 ATAU terus melalui WhatsApp:


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.