PKP Day 32 | Nak Berniaga Hasil Laut Pulau Pangkor Pula

Saturday, April 18, 2020
Hari ni dah 18 hb April 2020 dah bersamaan hari ke 32 dalam tempoh Perintah Kawalan Pergerakan yang kerajaan Malaysia arahkan. Masuk fasa ke 3 dah ni. Hari ni macam biasa masak, makan lepas tu tidur. Takde apa dah nak dibuatnya. Kalau ada order masuk reply wasap dan buat order. Tu jela kerja Kak feni dalam musim PKP ni.


 Selain memasak, makan dan tidur. Hobi baru Kak feni ialah mengedit dan post ke dalam instagram dan juga blog segala masakan yang Kak Feni buat. Haha dah takde kerja. Kita carilah kerja. Nak buat kek, biskut atau kuih muih memang tak minat tapi minat makan. Buat pun kalau anak-anak nak makan. Terpaksalah google segala resepi kalau nak buat. Google screenshoot lepastu suruh husband beli bahan. Kadang-kadang jadi kadang-kadang rasa nak campak. Huhu

Hari  ni Kak Feni dah mula berniaga hasil laut Pulau Pangkor. Hasil lautnya adalah seperti dalam gambar dan harga pun dah disertakan sekali.









Risau nak keluar susah untuk mendapatkan hasil laut kering ni bolehlah order dengan Kak Feni. Kita pos terus ke rumah anda. Ada caj pos ikut berat. Tak lama lagi nak sambut Ramadhan kan jadi eloklah simpan bahan makanan laut yang kering untuk stok harian. 

Untuk order hubungi 01115672780 ATAU terus melalui WhatsApp:


5 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.