Produk Shaklee Limited Edition

Monday, August 24, 2020

Sejak produk Shaklee menjadi limited edition ni. Kak Feni jadi tak berani nak post produk banyak-banyak sebabnya takut bilapost ramai yang nak. Nak-nak pula time gaji. Memang sentiasa jadi pujaan ramai.


Kak Feni pun beringat selalu untuk elakkan customer jadi kecewa. Kak Feni akan inform siap-siap yang Kak Feni takde stok di tangan. Kalau ada pun kena tunggu dari leader Kak Feni. Nak apa-apa pun kena rujuk dia dulu. Sebab stok leader yang pegang. Kalau ada order masuk. Leader yang akan direct pos kepada customer.


Alhamdulillah rezeki dengan Shaklee ada sokmo orang kata. Dulu senang boleh order online je kalau ada customer nak. Tapi sekarang pun takde masalah sebab leader Kak Feni selalu akan update produk apa yang ada dan produk apa yang takde.


So, customer pun tak risau sebab kita akan inform awal-awal. Kalau simpan stok pun memang kejap je habis.



Jadi siapa nak order produk shaklee. Boleh wasap Kak Feni. +601115672780


2 comments:

  1. Pernah gunakan produk Shaklee.

    ReplyDelete
  2. shaklee ni jenama yang dah berapa puluh tahun di pasaran. memang ada pengguna tetapnya. Harap lepas ni mudah la pengguna nak dapatkan stok.Tak terhad pada pembelian online saja.

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.