Stok Vitamin C Shaklee Masih Ada !

Wednesday, September 23, 2020

Alhamdulillah bulan lepas sales Shaklee agak kencang juga sampai boleh dapat bonus selain dapat untung runcit. Terima kasih ya Allah. Upline Kak Feni yang tak pernah lupakan Kak Feni kalau ada apa-apa info tentang Shaklee.


Dengan keadaan stok Shaklee yang tersangat limited ni, dapat upline yang baik alhamdulillah. Sesak-sesak tengah bulan tiba-tiba duit masuk akaun. Haaa sape yang taknak kan ?


Dalam dok merapu saja-saja scrol ig dan fb tu lebih baik kita buat bisnes online. So masa berjalan tu bolehlah kita isi dengan benda-benda yang bermanfaat. Sambil-sambil dok saja duit masuk gitu.



Okey alhamdulillah Vitamin C masih lagi ada beberapa botol yang boleh diorder oleh customer Kak Feni. Selalunya Vitamin C ni depa ambil dengan Vitamin E dan ESP. Dalam SET CANTIK SHAKLEE memang Kak Feni akan suggest ambil 3 benda ni. 


Kalau taknak ambil full set 3 benda ni pun boleh. Ambil Vitamin C sahaja pun boleh. Sebotol ni mengandungi 180 tablet. Maksimum 4 tablet sehari. Kalau dah konsisten makan 1 tablet sehari pun dah cukup. Jadi kalau ambil sebiji sehari, sebotol vitamin C ni boleh tahan sehingga 6 bulan.


Sangat jimat kan ?


Jimat sangat-sangat. Kenapa nak bayar lebih kalau kita boleh dapatkan yang lebih jimat. Lebihan tu boleh buat beli apa-apa. 


Untuk tahu lebih banyak tentang kebaikan Vitamin C Shaklee boleh rujuk klik sini.


Untuk order boleh klik link di bawah :




ATAU


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com


4 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.