HARI APRESIASI DAN PENYAMPAIAN SIJIL KANAK-KANAK TABIKA KEMAS - ADIK RAYYAN

Thursday, December 17, 2020

Alhamdulillah hari  ni selesai urusan ummi dengan abah untuk bawa Adik ke sekolah bagi majlis penyampaian sijil. Tahun depan dah naik darjah 1 dah adik. Cepatnya masa berlalu. 






Ummi pilih sesi paling awal sebab nak masuk kerja lepas tu. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan baik. Kami sampai pun tak ramai ibu bapa dan pelajar. Hanya ada seorang bapa dan seorang pelajar je. Semua kena ikut SOP. Sepatutnya 2 orang je boleh datang. Tapi sebab tak ramai orang, cikgu bagi abah dengan abang masuk sekali. Alhamdulillah rezeki.

Lepas dapat sijil dan beg sekolah. Cikgu bagi buku yang tak sempat kami ambil masa cuti sekolah hari tu. Adik kena habiskan sebelum naik darjah 1 tahun depan.

Kalau belajar dengan ummi dia banyak hal. Penatlah, letihla, mengantuklah dan macam-macam lagi. ABC pun dia tak ingat lagi rupa macam mana. Sebut pandai. 

Harapnya tahun depan semua baik-baik saja. Bijak macam abang. 

Lepas selesai urusan di sekolah adik. Kami hantar adik dengan abang ke rumah opah. Ummi dengan abah terus ke tempat kerja. Hari ni abah hantar sampai opis. Balik nanti ummi kena naik pengangkutan awam macam biasa. Nanti abah jemput di Stesyen MRT.

Ummi sentiasa doakan kejayaan anak-anak dan menjadi anak yang soleh. Amin.










2 comments:

  1. Anak anak saya tadika tak sempat bergambar pakai jubah pun...kesian diorang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun ni semua rancangan tergendala. kita plan macam ni jadi macam tu. Sabarlah. Huhu

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.