Kek Birthday Adik Rayyan

Thursday, December 03, 2020

Simple celebration for birthday boy Adik Rayyan semalam. Alhamdulillah dia request suruh ummi dengan abah cuti teman dan lepak dengan dia. Sorry dik, ummi kena kerja. Jumaat ummi dan abah cuti ya. Kita jalan-jalan dalam kereta beli makan dan enjoy dalam kereta jela ya. Musim-musim covid ni. Marilah kita jaga diri kita sendiri.


Terima kasih untuk hidup dan nikmat ini. Menjadi isteri dan ibu untuk keluarga kecil kami. Alhamdulillah. 



Adik Rayyan request nak beli kek nak bagi kawan-kawan. Dia selalu dapat kek dari kawan-kawan bila besday diorang. Besday dia, dia nak buat benda yang sama. Ummi dan abah balik awal semalam nak tunaikan permintaan dia. Mulanya nak beli kek di Chow Kit. Oleh kerana hujan petang semalam. Kami tukar plan. Beli kek dekat Langat jela sebab kami naik motor.


Kami singgah di kedai kek sebelum sampai rumah. Beli simpan dalam peti. Lepas maghrib baru kami tiup lilin. Haha asalkan anak-anak happy, ummi dengan abah pun tumpang happy. Sampai tu tengok muka dia dah ceria bersinar mata-mata sebab belikan dia kek. 


Hadiah pulak request nak repair basikal dia yang pecah tayar tu. Padahal baru je beli. Allah main dengan anak-anak ni kan. Sabar jela sementara nak membesar ni.


Apapun ummi bersyukur sebab Allah berikan ummi nikmat menjadi ibu untuk anak-anak ummi. Ummi sentiasa doakan agar anak-anak menjadi anak yang soleh untuk ummi dan abah. Jadi insan yang berguna dunia dan akhirat. Amin.


Ni kita beli kek je dulu. Ada rezeki lagi inshaAllah kita sambut ramai-ramai dengan family semua.


Ummi, abah dan abang sentiasa sayang adik sampai syurga.

1 comment:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.