Barang RM2.10 - Berbaloi Ke Tidak ?

Wednesday, February 03, 2021

Haha tajuk gempak habis hari ni kan. Bagi golongan marheam yang macam Kak Feni ni memang syurga sangat kalu dapat masuk kedai RM2.10 ni. Dekat Langat ada 2 buah kedai dia. Lain-lain jenama tapi memang selalu jadi tumpuan orang ramai.


Kedai RM2 ni bukan biasa-biasa dah bagi rakyat Malaysia. Memang sentiasa jadi pujaan hati sebab harganya yang murah dan berhantu. Kalau masuk sini memang tak tahu jalan keluar.


Hari ni sempat singgah di kedai RM2.10 ni sebab nak beli baldi abah. Tapi sayang baldi abah nak beli takde jadi ummi pun ambil peluang nak shopping jugak. Tak sempat nak grab banyak sebab kejar masa nak masuk opis.



Hari ni beli plier ni dengan pen untuk kegunaan di pejabat. Plier ni untuk cabut bullet yang besar-besar kat pejabat ni. Selalu guna tangan ya ampun sakitnya. sampai berdarah kena bullet tu. Dah ada benda ni lepas ni memang senang lah kerja nak fotostate ke apa. Hehe.


Berbalik kepada berbaloi ke tidak beli barang RM2.10 ni ? Pada Kak Feni, okey je. alhamdulillah ada juga syurga shopping untuk golongan bawahan macam Kak Feni ni. Maklumlah nak beli yang have-have tu belum mampu lagi. InshaAllah suatu hari nanti kan. (berangan tak pernah sudah).


Ni pergi dengan husband yang nak cepat memang takleh nak shopping banyak-banyak. Kalau tak semua nak di angkutnya. Haha. Nak-nak pulak tengok dalam facebook pasal Kelab Deko dari Kedai Eco RM2. Memang menggoda betul. 


Dapat shopping dekat syurga kedai Eco RM2 pun dah macam seronok sangat. Namum musim PKP ni jagalah SOP dan jaga diri masing-masing. Sama-sama kita doakan agar virus Covid-19 ni cepat berlalu.




4 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.