#Review Skin Care Simple Untuk Kulit Normal

Tuesday, February 02, 2021

 Alhamdulillah kulit muka Kak Feni tak banyak masalah sebenarnya tapi sejak dah masuk umur 30an ni dan tahun ni Kak Feni akan masuk umur 35 tahun jadi masalah kulit muka ni makin menjadi-jadi. Bila dah berumur ni memang kena jaga kulit sebab semakin menua kan.


Bila duduk di pejabat lama dan dalam keadaan pendingin udara yang kuat menjadikan kulit kering dan kusam. Jadi solusinya Kak Feni cari produk skin care yang boleh kekalkan kelembapan kulit. Survey punya survey maka nak cuba Simple Skin Care ni. Antara yang Kak Feni pakai sekarang ni Simple Moisturising Facial Wash dan Simple Hidrating Light Moisturiser.




Alhamdulillah serasi dengan Kak Feni. Harganya pun mampu milik. Boleh dapatkannya di Watsons atau Guardian. Sekarang ni susah nak beli di kedai kan jadi boleh order di Shopee je. Diorang akan hantar terus ke rumah. Tak payah susah-susah nak keluar.


Kak Feni beli dengan Onestopwellcarepharmacy, boleh klik sini untuk info lanjut. Beli 2 dapat free postage. Pandai-pandai la korang godek dekat shopee tu.


1. Simple Moisturising Facial Wash



Yang ni pencuci muka, lembut dan segar je bau dia. Sebenarnya takdelah bau sangat. Sesuai untuk kulit muka yang normal. Lepas guna muka rasa lembut dan halus je. Yang penting ia bebas bahan kimia. Ia tak mengeringkan kulit macam sesetengah produk pencuci muka.

2. Simple Hidrating Light Moisturiser




Lepas cuci muka kita harusla pakai pelembab kan. Jadi Kak Feni akan kekalkan lembapan kulit muka dengan Simple Hidrating Light Moisturiser. Pelembab muka ni Kak Feni pakai sebelum sapu foundation atau bedak kompak tu. Bila pakai pelembab ni, mekap akan mudah untuk diratakan di muka dan tak bercapuk. Bila kulit sentiasa lembab, mekap akan nampak lebih cantik dan berseri.

Kak Feni pakai 2 produk ni saja sebab sesuai dengan Kak Feni. Tak perlu banyak-banyak produk sebab tak tahu bila nak pakai. Mudah dan senang yang penting kita cantik.

Selain itu Simple ni ada juga produk Micellar Cleansing Water dan Cleansing Wet yang sangat mudah untuk menanggalkan mekap serta membersihkan muka. Yang penting ianya selamat.



Boleh dapatkan produk Simple ni di drugstore ataupun order online macam Kak Feni order guna Shopee dan kita claim free postage. Jimat dan tak perlu susah payah nak keluar rumah.


#kakfenireview

#KakFeniStory

2 comments:

  1. tak pernah nampak pulak jenama simple ni... nampak sangat jarang masuk drugstore

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kak feni pun jarang masuk drugstore sebab semua nak dibelinya.

      Delete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.