Salam 1 Ramadhan Untuk Semua

Tuesday, April 13, 2021

Alhamdulillah bertemu lagi kita di bulan yang sangat mulia ini. Allahuakbar terima kasih Allah kerana masih memberikan peluang dan ruang untuk menyambut Ramadhan kali ini. Semoga tahun ni lebih baik dan lebih bermakna untuk kita semua.



Awal Ramadhan kali di rezeki mencurah-curah. Dapat serunding daging segar dari Kelantan. Terima kasih kepada yang memberi. Seorang dapat 1/2kg. Allah memang rezeki Kak Feni memang suka makan serunding ni dengan nasi panas-panas. Takpun makan dengan roti. Kalau ada ketupat palas lagilah nikmatnya. 


Semalam kami tidur di rumah mentua Kak Feni sebab nak bersahur ramai-ramai di sana. Malam ni dah nak balik bersahur di rumah sendiri. Adalah prepare sikit bahan-bahan makan untuk kami 4 beranak bersahur. Kak Feni banyak prepare yang senang dan mudah je. Kadang-kadang bawa balik makanan yang mentua masak. Bila sahur bangun panaskan je.


Anak sulung Kak Feni pagi tadi dia bangun minum air jer. Kak Feni bancuhkan milo panas untuk dia supaya boleh tahan sampai berbuka. Maklumlah cuaca sekarang ni bila tengahari panas betul. Petang pulak kadang-kadang hujan kadang-kadang tak. Tak menentu. Doa Kak Feni agar anak-anak kuat untuk berpuasa penuh. InshaAllah.


Semalam Adik Rayyan balik sekolah tunjuk dia dapat hadiah cikgu bagi. Biskut dengan bekas letak makanan. Nanti lepas raya nanti bolehlah guna untuk letak bekal dia untuk dibawa ke sekolah.



Seronoklah anak ummi dapat hadiah dari cikgu. Dia cakap semua kawan-kawan dalam kelas dapat. Alhamdulillah rezeki mengalir tak pernah putus.


Semalam jugak vitamin yang Kak Feni order minggu lepas sampai. Vitamin untuk wanita ! Vitamin cantik. Limited edition ni. Berebut dengan SID lain. Nasib baik upline Kak feni selalu ingat dengan Kak Feni. Hehe sebab dah lama order ni tapi takde stok. Bila ada ni terus grab banyak terus. Boleh sampai 6 je. 3 dah ada yang booking jadi ada 3 lagi yang boleh jual.



Alhamdulillah rezeki dalam bisnes online ni sentiasa ON walaupun hari-hari sibuk dengan kerja hakiki dan urusan rumah tangga. Boleh topup yang mana yang lompong. Terima kasih Allah sebab sentiasa berikan jalan untuk hidup lebih tenang dan senang.


Urusan pos mengepos akan dibuat selepas balik kerja. Kalau tak semuanya Kak Feni buat secara online saja. Hari ni nak pos 2 botol GLA-Complex ke Kelantan. Dah lama customer ni tunggu stok siap pesan kalau ada suruh pos terus. 

Sempena Bulan Ramadhan yang mulia ni. Kak Feni susun sepuluh jari memohon ampun dan maaf atas segala silap dan salah samaada sedar atau tidak. Semoga segala amal ibadat kita diterima Allah. Amin.







2 comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.