Order Mask Kanak-kanak di Shopee Jer - Jimat Banyak

Wednesday, June 29, 2022

 Terima kasih ya Allah kerana nikmat yang tidak ternilai harganya. Nikmat kasih sayang keluarga yang sentiasa ada tika susah dan senang. Sentiasa membantu ketika kami memerlukan. Alhamdulillah untuk nikmat duniawi ini.


Semalam satu langat pusing cari mask budak sebab mask dah habis kan. Allah jenuh cari semua habis. Yang ada untuk budak-budak kecil macam Iman yang umur 3 4 tahun. Haduiii last-last pergi farmasi cuba nasib. Dah jumpa tu pun tinggal 2 kotak. Kak Feni terus grab satu. Mujur tak ambil 2 kotak. Bila bayar nah RM19.90 . Kak Feni bayar jela RM20. Keep the change. 


Hari ni kebetulan ada duit lagi dalam shopeepay. Terus Kak feni grab je 7 kotak. 3 warna biasa biru dan 4 warna hitam. Alhamdulillah untuk anak-anak kan kita kena berkorban apa sahaja. Rezeki kita hari ni pun tumpang rezeki anak-anak.


Kak feni order shopee je.




Jimat banyak kalau kita beli online ni. Alhamdulillah Allah bagi kelebih untuk Kak Feni pandai bab-bab macam ni. Bila dah pandai mulalah nak perabih duit jugak. Allah rezeki kan ?


Alhamdulillah selesai bab beli mask anak-anak. Semoga esok lebih baik dari ini. Kak Feni doakan yang tengah susah sekarang ni dipermudahkan segala urusan. Dunia ni tempat ujian untuk kita semua. Semoga kita sentiasa dalam lindungan Allah selalu. Jangan putus doa dan jangan lupa Allah.


By the way nak komplen juga shopee sekarang dah takde free shipping. Postage kita kena bayar sendiri. Nak kena berubah ke Lazada ke macam mana ni ?



1 comment:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.