Closed Pakej Pangkor 40 pax

Friday, October 14, 2022

Alhamdulillah kali ni Kak Feni berjaya closed 40 pax ke Pulau Pangkor. Tapi trip untuk tahun ni. Rezeki Allah tu luas kan. Dia ambil cara ni, dia bagi cara tu. Begitulah hidup ni. Orang susah takkan selamanya susah. Begitu juga orang senang. Tak selamanya senang. Beringat selalu dan jangan mudah putus asa dengan hidup ini.



Kak Feni juga sudah booking tiket untuk 14 pax peserta ke Bali bagi bulan Disember 2022. Alhamdulillah Allah permudahkan segala urusan. Semoga apa yang kita rancang berjalan dengan lancar. InshaAllah.

Sejak PKP tahun 2020. Kak Feni dah kurang promot pasal travel. Bukan apa memang down teruk sebab PKP. Ramai yang kecewa sebab tak boleh nak jalan.

Bila kerajaan umumkan yang kita dah endemik. Alhamdulillah sektor perlancongan kembali meriah. Kak Feni pun dah mula jual pakej travel dalam dan luar negara. Rezeki tu milik tuhan kan. Dia akan bagi tepat pada waktunya. Sekurang-kurangnya puas hati dengan hasil titik peluh sendiri.

Puas hati bila customer seronok dengan apa yang kita tawarkan. Jadi ejen travel ni memang kena share yang indah-indah. Kadang-kadang ada juga masalah bila kita buat travel ni. Tapi so far alhamdulillah semuanya berjaya diselesaikan dengan baik. Win win situation. 

Kalau kita bincang elok-elok pasti akan ada jalan penyelesaianya. InshaAllah. Semoga Kak feni terus sihat dan kuat untuk menjana pendapatan nak bela anak-anak.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.