Harapan dan impian 2023

Thursday, January 05, 2023

Ewah. Azam awal tahun nak hupdate entry banyak-banyak. Biasalah awal-awal ni semangat dia lain macam kan ?


Ada seribu juta plan nak buat tahun ni. Berjuta impian dan harapan nak capai. Nak buat dan sebagainya. Alhamdulillah semoga dalam 100% impian tu. 50% tercapai pun dah bersyukur sangat dah. Haha ni orang kata impian itu percuma. So mari kita bermimpi.


Minggu pertama di awal tahun ni, alhamdulillah prestasi kerja masih okey. Kerja tip top. Baru 3 hari kerja kan. Harapnya berterusan sampai hujung tahun. Balance cuti tahun lepas pun masih banyak lagi. Alhamdulillah. InshaAllah ada rezeki nak balik kampung. Semoga Allah permudahkan segala urusan. Amin.


Kita tak tahu apa yang Allah nak bagi dekat kita. Jadi sentiasa bersangka baik dengan Allah. Pasti yang terbaik untuk kita.


Tahun lepas sejak kena covid bulan September 2021. Kesihatan macam on off. Selsema dan demam selalu sangat. Selang sebulan mesti kena batuk dan demam. Habis sakit badan. Hujung tahun lepas Kak Feni MC 3 hari sebab demam. Tak larat betul badan. Baring je mampu. Bila test covid negatif.


Hurm harap tahun ni diberi kesihatan yang baik. Nak kerja nak kumpul duit. Nak tolong orang nak besarkan anak-anak dan nak capai berjuta impian ni.


Sekarang ni nak kuatkan iman dan amal. Nak buat bekalan ke akhirat. Disamping itu taknak menyusahkan orang. Nati ada idea sambung lagi.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.