Semoga Mac 2023 Yang Baik-baik Saja Datang

Wednesday, March 01, 2023

Bulan Febuari terasa begitu panjang sebab gaji lambat.  Haha orang lain suka sebab 28 hari je bulan Febuari. Pejam celik pejam celik dah masuk bulan Mac 2023. 


Bulan Jan 2023, banyak benda yang berlaku. Suka duka sebab seorang insan yang bernama Safeni. Yang best-best kita share. Yang sedih-sedih luka kita simpan sendiri. Begitulah yang Kak Feni dok amalkan sampai hari ni.


Alhamdulillah untuk nikmat yang Allah bagi. Bulan Jan 2023, kami kehilangan biras bongsu yang kami sayangi. Acu untuk anak-anak Kak Feni. Allahuakbar rasa macam beliau masih ada dengan kami walaupun sebulan dah pergi. 


Dia dah selamat pergi. Tinggal kita je kat dunia ni yang masih berjuang untuk bekalan ke alam sana. Allah... Kak Feni mohon kalau sesiapa yang terbaca entry ni, sedekahkan al-fatihah untuk arwah biras Kak feni yang sentiasa disayangi dan dirindui ramai. Semoga Allah merahmati beliau. InshaAllah.

1 comment:

  1. InsyaAllah kak.. semoga sentiasa dalm lindungan dan rahmat ALLAH..

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.