Raya Raya Selamat Hari Raya - Open House Sepanjang Bulan Syawal

Monday, May 08, 2023

Alhamdulillah untuk hari ini. Terima kasih ya Allah. Boleh update blog. Hahaha lama weh ambil mood nak menulis. Kadang-kadang buka tutup buka tutup tak tahu nak start dari mana.


Sempena Syawal yang masih bersisa ini. Kak Feni dengan rendah hati menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf di atas segala kekhilafan diri samada yang sedar atau tidak sedar sepanjang hidup ini. Kita ni kadang-kadang tak sedar yang perbuatan kita ni mengguris perasaan orang lain.


Jadi untuk mengabdikan kenangan open hosue tahun ni. Kak Feni simpan lah di blog ini. Esok-esok rindu boleh throwback.

Dimulai dengan open house dekat rumah Kak Liza dan Abang Nuar di Taman Perkasa Indah. Dekat je rumah. On the way nak pergi rumah mak. Singgah dulu la.



Kemudian beli barang dapur untuk masak dekat rumah mak. Ada tetamu nak datang. Jadinya bersiaplah serba sikit kan. Hehe


Next sambil tunggu tetamu sempat beraya di Open House rumah Niza. Jiran lama yang sangat best. Masa ni jumpa sahabat lama yang tak jumpa. Kira macam jejak kasih lah. Nasib baik ada yang snap picture ni. Boleh buat kenangan.



 Tak boleh nak lepak lama di rumah Niza sebabnya tetamu nak datang. Jadinya merempit balik rumah. Singgah kejap pun jadilah kan untuk lepaskan rindu.


Next. Lepas tetamu istimewa mentua datang. Balik rumah siap-siap untuk ke open house rumah Angah pula. Last open house untuk hari sabtu.






Raya setahun sekali. Ada peluang berkumpul. Berkumpul lah ramai-ramai sebab kita tak tahu bila ada peluang lagi. Nikmati hidup ini. Ujian kita ke depan hari kita pun tak tahu. Semoga kita sentiasa menjadi yang baik-baik di kalangan orang baik. Eh.. begitulah.💕

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.