Penangan Produk Shaklee Menjadi Lebih Cantik

Wednesday, July 20, 2016
Menakutkan bila dok pakai produk-produk skin care yang belambak di pasaran sekarang ni. Kebanyakan harga memang boleh tahan berbanding beli produk di drug store. Bagi Mak Jemah yang memang mudah terpedaya dengan promosi muka glow glowing dan flawless ni, akan beli dan cuba. Nasib baik awal-awal lagi , muka dah tunjukkan kesan dengan cepat jadi cepat-cepat stopkan produk-produk yang tengah gunakan tu. Nampak sangat tak sesuai kot.

Benda macam ni tak berani nak ambil risiko. Alhamdulillah sejak dok amalkan produk Shaklee sebagai suplemen harian. Memang banyak beza. Dari zaman anak dara yang macam-macam masalah. Jerawat nak tumbuh tak ikut waktu. Sekarang nampak semakin baik. Bukan tak tumbuh langsung. Ada jugak waktu-waktu dia tumbuh tapi tak lama. Parut pun tak ambil masa yang lama untuk pudar. 

Orang kata nak cantik ni kena banyakkan minum air kosong banyak-banyak. Memang betul tapi ikut bodi juga. Kalau terlebih pun tak boleh juga. Apa pun kena refer doktor sebab doktor yang lebih arif.

Penggunaan suplemen yang betul hanya membantu dalam menjadikan kualiti kesihatan lebih baik. Kalau amalkan suplemen badan jadi makin teruk tak boleh juga sebab tu Feni lebih suka pilih Shaklee sebab ianya ada Land Mark Study dan diuji secara klinikal. 

Jom tengok testimoni pengguna Shaklee








Ternyata produk s boleh mengubah hidup lebih ceria dan lebih cantik. Cantik bukan saja untuk pandangan manusia tapi juga pandangan yang pencipta. Bila dah sihat, cantik dan kurus jadi mudahlah untuk buat amal ibadat. 

Untuk mendapatkan produk Shaklee dan sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.