Tuesday, February 16, 2021

Ambil Buku Teks Sekolah Agama Anak-anak

  11 hb lepas gi sekolah kebangsaan. Hari ni hari last hantar buku teks sekolah agama dan ambil buku teks tahun 2021. Alhamdulillah setel se...
Thursday, February 04, 2021

I-Sinar Dah Bersinar

 Alhamdulillah hari ni gaji husband masuk. Bolehlah setel apa yang patut. Gaji Kak feni untuk bulan January 2021 masih delay dan tak tahu bi...
Wednesday, February 03, 2021

Barang RM2.10 - Berbaloi Ke Tidak ?

Haha tajuk gempak habis hari ni kan. Bagi golongan marheam yang macam Kak Feni ni memang syurga sangat kalu dapat masuk kedai RM2.10 ni. Dek...
Monday, February 01, 2021

Febuari 2021

Pejam celik pejam celik dah sebulan berlalu. Macam-macam dugaan dah pun kita lalui dalam bulan Januari 2021 ni. Anak-anak pun mula bersekola...
Thursday, January 14, 2021

PKP-Day 2 Rezeki Mencurah-curah

Alhamdulillah syukur kepada Allah sebab sentiasa memberikan aku dan keluargaku rezeki yang melimpah ruah. Mengalir tanpa henti. Benarlah di ...
Wednesday, January 13, 2021

PKP Day 1 - Kerja Macam Biasa

Apa khabar hari ni ? Kak Feni kerja macam biasa kena bawa surat nak masuk pejabat. Work as ussual. Selagi boleh kerja kita kerja jela. Rezek...
Thursday, January 07, 2021

Selamat Tahun Baru 2021

Ya sudah 7 haribulan Januari hari ini. Alhamdulillah terima kasih ya Allah kerana masih memberikan aku peluang nikmati hidup yang indah ini....
Powered by Blogger.