Tak Dapat Pergi Kenduri Dapat Makan Nasi Kenduri Pun Ok !

Thursday, November 11, 2021


 Semalam punya hal. Kak Diana masuk opis setelah beberapa hari bercuti dapat menantu baru. Alhamdulillah semoga berkekalan hingga ke Jannah hendaknya. Amin. Musim PKP ni kan tak boleh nak buat kenduri besar-besaran, jadi dia order makanan istimewa untuk kami satu opis.


Alhamdulillah rezeki. Malam sebelum tu dah wasap siap-siap kami sahabat opis ni yang dia belikan makanan untuk lunch. Tak dapat pergi kenduri, dapat makan nasi kenduri pun dah bersyukur. Dia siap bagi goodies lagi untuk kami sahabat opis. Terima kasih banyak-banyak Kak Diana. Semoga sentiasa dilimpahkan rezeki berpanjangan.



Nampak gayanya jadual penuh sampai hujung Disember sejak kerajaan umumkan yang kita dah boleh rentas negeri. Kak Feni macam biasalah kena kerja dan kena buat kerja luar. InshaAllah next week akan ke Lumut menemani husband untuk program Team Building untuk company dia. 


Dia kerja sambil makan angin. Kami nak pergi rumah Acik. Jadi semoga semuanya berjalan dengan lancar dan yang baik-baik datang kepada kita.


Kak di Gerik pula kena C19. Kami hari-hari call dan wasap dia sebab dia duduk seorang diri. Hari ni dia kena pergi CAC untuk checkup status kesihatan. Alhamdulillah dah semakin baik. Boleh drive sendiri dan bawa diri. Simptom biasa saja. Alhamdulillah. 


Terlalu banyak cerita yang nak dikongsikan namun kadang-kadang ada benda yang boleh kita kongsi dan ada benda yang perlu kita simpan sendiri. Begitulah hidup ini. Kalau rasa boleh dikongsi kita kongsi. Benda yang tak perlu kongsi kita simpan untuk pengetahuan kita sendiri.


Berada di zaman semua di hujung jari ni. Macam-macam boleh berlaku. Kalau yang positif maka baik lah jadinya. Kalau yang negatif, buruklah jadinya. Bukan C19 ya. Hehe 

2 comments:

  1. Semoga kakak Feni diberi kesembuhan segera.

    Seronoklah dpt makan angin ye Feni

    ReplyDelete
  2. orang kahwin maka rezeki bertambah.

    antaranya rezeki orang gembira dan sihat

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.