Advance Joint Health Complex

Friday, September 11, 2015
*Produk ini bukan bertujuan untuk mengdiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Advance Joint Health Complex mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan di dalam kajian mampu meningkatkan keselesaan sendi di dalam jangkamasa seawal 5 hari. Hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka.

Ramuan yang terdapat dalam setiap tablet telah dirumus secara saintifik merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal

  • Menggalakkan mobiliti
  • Meningkatkat fleksibiliti
  • Meningkatkan fungsi sendi
  • Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang


Boswellia

Ekstrak Boswellia
Diperolehi dari resin pokok Boswellia serrata, ekstrak  botanikal ini mengandungi asid boswellik yang menghalang formasi leukotrien, kimia yang dihasilkan oleh tubuh yang menyerang tisu sendi menyebabkan ketidakselesaan sendi. Ekstrak proprietary Boswellia yang digunakan di dalam New Advance Joint Health Complex (3-acetyl-11- keto-beta-boswellic acid), satu asid boswellik, dan bioaktiviti yang lebih unggul dari AKBA. Didalam kajian klinikal terbaru, para peserta yang mengambil ekstrak Boswellia di dalam New Advance Joint Helath Complex melaporkan keselesaan sendi yang lebih baik, pergerakan yang lebih mudah, dan kemampuan yang lebih untuk melakukan aktiviti harian, berbanding dengan meraka yang mengambil sesuatu lagi jenis ekstrak Boswellia yang mengandungi tahap AKBA yang tinggi.


Ekstrak Jagung

Ekstrak Jagung Membekalkan Sumber Glukosamin Yang Pekat
Glukosamin : Glukosamin adalah satu jenis gula amino yang berfungsi sebagai blok utama pembinaan struktur proteoglycans, komponen struktur rawan dan cecair diantara tulang yang membekalkan pelinciran. Banyak kajian yang telah diterbitkan menunjukkan supplemen glukosamin membantu meningkatkan pelbagai gerakan, mobility dan flesibility. Kajian bertahun-tahun glukosamin sendi untuk jangka panjang : New Advance Joint Health Complex menampilkan glukosamin hidroklorid, sumber yang paling tinggi konsentrasinya. Ianya diperolehi dari sumber sayuran, berbanding dengan kebanyakan glukosamin yang diperolehi dari sumber kekerang.

New Advance Joint Health juga membekalkan 100% Daily Value (nilai harian) vitamin C iaitu satu nutrien yang diperlukan bagi sintesis kolagen.

Hubungi Feni untuk keterangan lanjut berkenaan dengan produk Shaklee

Feni
SID:1193591
Area : Hulu Langat / Plaza Permata / HKL
FB : Safeni feni
SMS/WhatApps/Telegram : 01115672780

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.