Manfaat GLA Complex

Thursday, September 10, 2015
*Produk ini bukan bertujuan untuk mengdiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Manfaat utama


Herba tradisi yang dipercayai

Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Mengawal selia estrogen dan testosteron

GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Melambatkan menopaus

Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, imsomnia, ketidakhadaman dan depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

Memperbaiki prostatomegaly

GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

Menentang kanser

GLA adalah anti oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, mengahalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

Memperbaiki inflamasi kulit

Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema. alergi, kegataalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea dan kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma dan artritis.

Menghalang komplikasi diabetis

Merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetis semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula dalam darah yang tinggi.

Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan

Merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mencapai untuk mencapai bendtuk badan cantik. Ambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasidan hiper.


Menghalang tekanan darah tinggi

Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti artriosklerosis dan myocardial infarction.

Memperbaiki tekstur rambut

Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.


Hiperaktif and Autisma (ADD/ADHD)

Dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan produk GLA-Complex ini bolehlah menghubungi Feni.

Safeni Feni
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.