Rezeki Tahun Baru Cina 2019

Alhamdulillah rindunya nak menaip panjang-panjang. Sakit kepala bila menaip guna handphone. Adeiii.

Sebelum balik kampung hari tu dah dapat 2 angpow tapi dah habis masa balik kampung. Ni masuk kerja dapat lagi. Alhamdulillah rezeki yang tak pernah putus. Terima kasih bos dan kawan-kawan.

Hari ni dapat kuih bulan, kawan-kawan Melayu yang beli dari supplier Melayu. Order guna Shopee. Masa order hari tu ingatkan dapat sebelum cuti tapi oleh kerana POSLAJU buat hal dan dia hantar masa kami dah mula cuti. Jadinya hari ni baru dapat kuih bulan ni.


Depa lah yang mengodernya. Kak Feni tukang order jer. Hahaha ni lah untungnya jadi tukang order ni. Ada gak bahagian. Kehkehkeh.

Sebenarnya Kak Feni tak kisah pun dapat ke tak. Ni dinamakan rezeki anak-anak. Balik ni boleh bagi anak-anak dan TokMek. TokMek pun ada sini sebelum CNY lagi. Kami balik ambil dia di kampung bawa datang sini. Dok ngadu bosan-bosan bawa datang sini main dengan cucu.


1 Comments

  1. https://www.safenifeni.com/2019/02/rezeki-tahun-baru-cina-2019.html

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !