Done Renew Domian www.safenifeni.com

Tuesday, May 04, 2021

Beberapa hari lalu dapat email notification yang domain untuk safenifeni.com dah nak expired pada 27/05/2021 nanti. Sementara ada modal ni baik kita renew lah siap-siap. Kang terguna duit lagi pening. Huhu


Tiap-tiap tahun memang dah kena standby untuk renew domain ni. Sebabnya memang guna platform blog ni untuk jual barang atau produk atau servis. Alhamdulillah ada je rezeki dengan blog ni. 



Kak Feni start guna domain ni dari tahun 2018. Jadi tahun ni dah nak masuk 4 tahun dah guna domain. Hehe walaupun tahun ni tak banyak menulis tapi sales untuk produk Shaklee memang ada je dapat melalui blog ni. 


Dan semalam dah selesai buat bayaran kepada sempoi hosting. Terus email resit dan malam tu jugak dapat invoice dari mereka. Alhamdulillah mudah kan? Keluar modal sikit untuk kedai online kita. Kalau di fb dan ig ada ads. Blog kita boleh guna google. Orang akan google je senang. Tu pentingnya ada blog satu. 

Kak Feni ada juga 1 lagi blog personal safenifeni.blogspot.com yang tu jarang update tapi untuk backup sebab banyak meraban di situ. 


Selain kena renew domain untuk blog. Kak Feni jugak akan renew SSM untuk bisnes kecil-kecilan Kak Feni ni. Bila ada SSM dan statement kita cantik. Ni semua boleh buat modal untuk apply loan. Kak Feni apply loan rumah guna statement bank dan SSM sebab gaji Kak Feni tak banyak. Sikit sebanyak dah membantu. Alhamdulillah terima kasih ya Allah.


Semalam lawyer rumah dah wasap yang proses tukar nama di geran dah berjalan. Dari owner lama ke purchaser baru. InshaAllah 2 3 bulan lagi akan selesailah. Berkat bulan Ramadhan yang mulia ni, alhamdulillah Allah kabulkan doa-doa Kak Feni.


Semoga yang baik-baik je datang kepada kita nanti. InshaAllah.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.