Masalah Sembelit Selesai Setelah Mengamalkan Herb-Lax

Friday, January 15, 2016
Assalamualaikum semua. Hari ni saya nak share pasal seorang customer saya yang mengalami masalah untuk membuang dan badan beliau agak berisi. 

Beliau pm saya di FB sebab nak cari suplemen bagi menyelesaikan masalah sembelit yang beliau alami. Jadi saya suggestlah set detoks agar masalah beliau dapat diatasi. Namun beliau hanya berminat untuk mengambil herb-lax sebab tak perlu makan hari-hari.

Herb-lax tak perlu diambil setiap hari cukup 2-3 kali seminggu. Herbalax berfungsi untuk membersihkan usus dari lemak-lemak dan kolestrol degil yang melekat pada saluran usus kita. Jadi kita tak perlu ambil herbalax setiap hari sebab kalau usus dah bersih nanti dah tak ada apa yang nak dibersihkan lagi. Hehe. Dos pengambilan adalah 4 biji sekali makan.

Herb-lax ni sesuai sangat diambil masa perut tengah sebu, berangin atau buncit kembung sebab sangat membantu dalam proses pembuangan. Yang ada masalah sembelit sangat-sangat disyorkan mengambil Herb-lax ni. Ada juga yang amalkan herb-lax ni untuk mengekalkan berat badan yang ideal. 

Jadi untuk mendapatkan produk super hot untuk masalah sembelit dan mencuci usus anda boleh hubungi saya dan mendapatkan khidmat nasihat percuma berkenaan dengan produk dan suplemen Shaklee.


Safeni Feni
SID : 1193591
SMS/WhatApps/Telegram : 01115672780
Email : feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.