Review | 5 Kesan Positf Setelah Menggunakan D'Montox Daripada FFD

Friday, March 06, 2020
Alhamdulillah dah hampir habis1 tiub D'Montox yang Kak Feni guna untuk kegunaan sendiri selain menjualnya juga kepada kawan-kawan dan customer. Hasilnya memang sangat puas hati. Best sangat.



Kecil-kecil cili api orang kata. Tak cuba kita tak tahu. Kak Feni guna share di ig tentang kelebihan D'Montox ni.



Jadi bagi wanita yang ada masalah seperti Kak Feni bolehlah try guna D'Montox ni untuk tingkatkan keyakinan diri. Hanya wanita yang tahu dan alaminya. Jadi kita sama-sama ikhtiar untuk ubah atau perbaiki yang mana kurang.


🌿🍃D'MONTOX🍃🌿
.
Siapa Yang Wajib Pakai D'MONTOX ?

💋Ibu2 yang payudaranya kendur dan jatuh
💋Aset sudah lembik & kecil sebelah
💋Puting payudara hitam (puting kembali cerah dan pinkish)
💋Payudara yg kecil dan tidak menarik
💋Ibu yang menyusu
💋Payudara yg tiada isi (kecut selepas menyusu )
💋Anak dara yg bakal berkahwin

Review Kak Feni setelah hampir 1 tiub menggunakannya.


1. Berbau Wangi


Mula-mula dapat produk ni hari tu buka dan hidu bau. Wau wangi tak kuat dan keras sangat. Sedap dan sesuai dengan Kak Feni.

2. Saiz Yang Kecil


Saiz tiub yang kecil dan mudah untuk dibawa kemana-mana. Boleh letak je dalam hand bag. Kalau kat pejabat boleh jer sapu-sapu untuk kesan yang lebih baik. Selalunya Kak Feni sapu diwaktu malam sebelum tidur tapi kadang-kadang lupa. Bawa jela dalam beg. Bila ada waktu lapang di pejabat. Sapu je terutama lepas solat tu kan free sambil rehat.

3. Tak Melekit


Produk ni dalam bentuk cecair. Kalau panas bertambah cair sebab ianya berasaskan air. Jadi untuk kekalkan pekat boleh simpan dalam peti. Walaupun ianya cecair, ianya tak melekit dan berminyak. Senang nak apply dekat aset kita dan mudah menyerap.

4. Kesan Agak Cepat


Bagi Kak Feni, ianya agak cepat juga berkesan. Baru 2 atau 3 kali sapuan dan urutan dan menegangkan aset wanita kita. Alhamdulillah. Kena konsisten untuk kesan lebih cepat.

5. Kembalikan Keyakinan Diri


Alhamdulillah kadang-kadang benda kecil kita selalu abaikan. Lupa jaga diri sendiri untuk suami. Sejak gunakan benda ni, rasa macam kembali yakin dan eratkan hubungan suami isteri.


Benda yang baik kena lah share dengan orang lain agar kalau ada masalah yang sama, kita sama-sama usaha untuk memulihkannya.


Jom kita tengok Testimoni Pengguna D'Montox by FFD juga,








Berminat untuk me dapatkan D'montox dari FFD boleh hubungi Kak Feni. 






1 comment:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.