Ramadhan Hampir Tiba

Friday, April 01, 2022

Bermula April 2022, lusa kita akan menyambut Ramadhan yang mulia. Alhamdulillah semoga kita bertemu lagi tahun ini. Terasa sayu bila Ramadhan nak menjelma. 


Banyak yang nak buat sempena Ramadhan ni. InshaAllah nak tambah pahala dan nak kurangkan dosa.




Sempena Ramadhan ni, Kak Feni order tasbih yang blink-blink sebagai motivasi untuk diri sendiri supaya terus semangat nak berzikir setiap hari. Kak Feni order dengan Shopee je sebab senang. Sekarang nak apa-apa ushar je shopee dengan lazada. Vitamin dan jamu je yang Kak Feni tak berani nak order melalui shopee dengan lazada sebab risau takut expired dan tiruan.


Selalunya kalau vitamin atau jamu ni Kak Feni akan cari ejen atau dropship je sebab nak dapatkan info yang lebih tepat. Salah pilih naya badan. Ha gitu.


Sempena Ramadhan yang mulia ni, Kak Feni dah pasang niat untuk banyak perbaiki diri, banyakkan amalan untuk tambah pahala. InshaAllah.


Tahun ni ramai yang dah pergi meninggalkan kita. Hilang yang tiada pengganti di dunia ini. Kita yang tinggal ni banyak-banyak buat kebaikan dan amal sebab apa yang ada hari ini bukan kekal selamanya. Yang kita bawa amal kebaikan kita. Sedekah kita.


Allahuakbar. Mengenangkan yang diri ini terlalu banyak dosa. Banyak khilaf diri. Semoga ramadhan kali ni lebih bermakna dan lebih baik dari sebelum ni. Jadi insan yang lebih baik dari sebelum ni. Untuk kejar syurga Allah itu kan bukan percuma.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.