Cuti Hujung Bulan Dah Diluluskan

Wednesday, May 10, 2023



Alhamdulillah masih diberikan nafas oleh Allah S.W. T untuk nikmati hidup ini. Pejam celik dah pertengahan bulan Mei dah. Hari ni Kak Feni masih marathon untuk berpuasa 6 di bulan Syawal. Harapnya sempatlah sebabnya dah suntuk sangat ni. Namun kita harus mencuba sampai berjaya sebab tahun lepas gagal sebab uzur.


Tahun ni dengan penuh harapan agar berjaya selesaikan puasa 6. InshaAllah. Semuanya dengan izin Allah. Kita hamba hanya mampu merancang.


Diberikan peluang dan waktu untuk melakukan yang terbaik sudah tentu kita akan buat yang baik. Hujung bulan ni Kak Feni akan bercuti panjang untuk balik kampung. Rezeki anak buah dah nak bina masjid. Jadinya ambil peluang untuk cuti panjang sambil duduk dengan mek di kampung. Alhamdulillah.


Rezeki ni tak selalu datang sebab komitmen kita sebagai pekerja. Bukan senang nak dapat cuti. Dan kebetulan anak-anak pun cuti. Jadi boleh lah balik kampung. Suami Kak Feni tak tentu lagi boleh balik ke tak sebabnya jadual kerja dia yang padat. Tak mengapalah asalkan dapat izin kami untuk pulang. 


Ada rezeki dia boleh balik juga ke sana. InshaAllah. Banyak benda nak buat kat kampung ni. Harapnya cuaca tak panas sangat lah di kampung sebabnya sekarang ni mek kata dah lama tak turun hujan.

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.