Repeat Order Perfume Yang Kali Ke Berapa Ntah

Monday, May 22, 2023

Alhamdulillah hari ni perfume yang Kak Feni order dah sampai. Tahun lepas order 6 sekali gus. Tahun ni kita bajet sikit order 3 je, sebabnya bulan ni banyak nak pakai duit. Maklumlah lepas raya kan. Gaji pun belum dapat lagi. Hehe




Sedang menghitung hari untuk gaji. Dapat gaji ni banyak komitmen yang perlu diselesaikan. Kak Feni suka botol yang bulat panjang ni sebabnya spray dia lagi kukuh. Tahun lepas dapat botol yang berbentuk segi empat. Spray dia mudah rosak dan penutup dia mudah pecah. Jadi kalau nak travel mana-mana susah sebabnya botol mudah bocor dan perfume akan tumpah.



Nilah rupanya tanpa kotak. Kak Feni beli yang ni sebabnya bau wangi dan tahan lama. Kadang-kadang lekat kat pakaian. Basuh pun ada lagi. Level-level perfume yang orang have-have pakai. Kita golongan marhaim ni buat cara ukur baju di badan sendiri.


Kak Feni jarang shopping perfume. 6 bulan atau setahun sekali je. Benda boleh pakai lama kan. Buat apa nak membazir. Ikut poket masing-masing lah. Kalau mampu why not kan ? Alhamdulillah setakat ni rezeki nak merasa tu ada lagi. Dulu susah nak beli baju sendiri pun tak mampu. Bila kahwin ada anak sibuk nak besarkan anak-anak.


Ni ada rezeki lebih, alhamdulillah boleh lah merasa. Anak-anak pun dah semakin membesar sikit lagi nak ke alam remaja. Kita pun belum tentu sampai ke tak nak tua. Selagi ada peluang dan ruang buatlah yang terbaik untuk hidup ini. Bersyukur dengan segala nikmat yang Allah bagi. Alhamdulillah.




No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.