Rangkaian Produk Shaklee

Tuesday, March 14, 2017
Masih mencari produk nutrisi dan dan kegunaan rumah yang dijamin selamat ?

Shaklee menawarkan produk kesihatan dan kecantikan serta produk kegunaan rumah yang dihasilkan daripada bahan-bahan semulajadi yang selamat.

Vitamin yang dihasilkan oleh Shaklee adalah selamat dan semulajadi. Perbezaan antara vitamin semulajadi dengan vitamin sintetik.


Kelebihan dan perbezaan antara produk Shaklee dengan produk lain ialah :

1) Sentiasa Selamat.
Dimulakan dengan sumber semulajadi. Ahli-ahli saintis Shaklee telah membuat kajian di seluru pelusuk dunia bagi mencari sumber ramuan semula jadi. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamka, tiada pewarna, tiada sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis dan perisa tiruan. Setiap produk Shaklee dijamin selamat digunakan.

2) Sentiasa Berkesan.
Dijamin tahap keberkesanan yang efektif. Selum sebarang produk Shaklee menjadi milik anda, pihak Shaklee telah bekerja keras untuk memastikan ianya terbukti dan apa yang dikatakan benar. US$300 juta telah dilaburkan di dalam kajian, serta pembangunan produk dan ujikaji. 54 pingat emas olimpik dimenangi oleh para atlit yang diperkasa oleh Shaklee.

3) Sentiasa Mesra Alam.
Shaklee menjadi peneraju dan contoh dalam memulihara alam sekitar. Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar. Shaklee benar-benar bersungguh-sungguh bagi menghasilkan produk semulajadi yang berupaya melindungi bumi.

Rangkaian Produk Shaklee adalah :-
1) Makanan Tambahan - Vitamin
2) Penjagaan Rumah
3) Penjagaan Muka
4) Penjagaan Rambut
5) Get Clean Water Pitcher

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.