Darah Rendah dan Suplemen Yang Mambantu Untuk Mengatasinya

Thursday, January 11, 2018
Semalam Feni blast promo CoQ-Trol Plus di wasap. Alhamdulillah banyak yang respon walaupun sekadar tanda πŸ‘ dan πŸ‘Œ pun dah syukur sangat sebab ada respon kan.

Alhamdulillah.

#kitageng sebab Feni pun memang mengalami masalah yang sama sejak dari dulu lagi. Nak-nak pulak sebelum datang bulan.




Antara simptom-simpton low blood presure ni :

✿ Selalu rasa pening-pening macam nak pitam.
✿ Muka pucat sebab perjalanan darah tak betul.
✿ Letih dan lesu.
✿ Cepat lapar.
✿ Berpeluh walaupun sejuk.

Bila kena tekanan darah rendah ni, memang kerja pun akan tergendala. Tak boleh nak buat. Mesti rasa nak rehat dan baring je.

Sejak amalkan suplemen dengan konsisten. Alhamdulillah masalah darah rendah dah lama tak menyerang. Feni juga ada terbaca satu artikel untuk mengelakkan darah rendah dengan melakukan senaman bagi menguatkan lagi jantung kita supaya mengepam dengan lebih laju. Secara tak langsung melancarkan lagi penjalanan darah.

Kalau macam buat kerja-kerja rumah seperti mengemop lantai atau sidai baju itu bukanlah katogeri bersenam sebab ianya terlalu santai. Jadi lakukan senaman yang agak berat sikit macam berlari setempat atau joging sehingga nafas kita sampai tercungap-cungap. Jangan pulak sampai penat sampai boleh pengsan. Hihi seeloknya lakukan senaman yang betul la.

Boleh juga rujuk sini untuk tau makanan yang boleh menaikkan hb.

Suplemen yang disyorkan untuk Tekanan Darah Rendah.


Jadi untuk mendapatkan suplemen bagi tekanan darah rendah seperti yang Feni amalkan bolehlah menghubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

Atau terus klik : www.wasap.my/601115672780


No comments:

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.