PERBEZAAN ANTARA ESP, CINCH SHAKE MIX DAN MEAL SHAKES SHAKLEE

Bismillahirahmanirahim.

Isnin depan kita umat Islam akan menyambut kedatangan bulan Ramadhan yang mulia. Jadi mari kita persiapkan diri untuk sentiasa sihat dan cergas bagi menjalani ibadah puasa dengan tenang dan bahagia.

Jom kita tengok tentang PERBEZAAN ANTARA ESP, CINCH SHAKE MIX DAN JUGA MEAL SHAKES SHAKLEE ini. Ketiga-tiga produk ini memang sangat-sangat membantu dalam memberikan tenaga dan mengekalkan kecergasan sepanjang hari terutama ketika menjalani ibadah puasa.
Untuk imej yang lebih besar boleh klik pada photo.

1. APA ITU ESP, CINCH SHAKE MIX DAN MEAL SHAKES ?


Ketiga-tiga produk ini mempunyai keistimewaan masing-masing. Boleh rujuk photo di bawah.

2. SIAPA YANG MEMERLUKAN PRODUK INI ?

Untuk mencukupkan nutrisi harian. Kita perlukan zat-zat yang terbaik untuk tubuh badan bagi mendapatkan kualiti kesihatan yang terbaik. Maklum sahaja makanan yang kita ambil hari ini lebih kepada nak cepat atau segera. Jadi nutrisi yang kita perlukan untuk tubuh tidak cukup. Untuk mencukupkannya, kita perlu ambil makanan tambahan (suplemen) bagi membantu dalam memiliki tubuh badan yang sihat.



3. ISI KANDUNGAN SETIAP PRODUK



4. WAKTU MAKAN YANG SESUAI



5. PETUA 



Kak Feni dah cuba kesemua produk-produk di atas. Yang paling kerap order ialah ESP untuk diri sendiri dan suami. Manakala untuk anak-anak pula Meal Shakes sebab untuk tambah nutrisi anak-anak untuk membesar.

Untuk promosi bulan Mei 2019 ni. Beli mana set 2 can Cinch Shake, Meal Shakes atau Performance Drink dapat diskaun sebanyak 10%. Boleh kongsi dengan keluarga dan rakan-rakan.


Untuk order boleh hubungi Kak Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.