10 PRODUK SHAKLEE PALING LARIS DIJUAL

Friday, May 05, 2017

Tahun ni tak dapat nak pergi NC. Tahun lepas dapat jugak pergi menyegeh di NC atas tiket sponsor by Mak Bintang. Tengkiu Mak Bintang. 

Tangga teratas telah dimiliki oleh Vivix. Tiada yang lebih bahagia kalau kesihatan baik. Jom Feni senaraikan produk apa yang hot sangat tu.

1. Vivix 

Vivix adalah tonik ajaib yang kaya dengan resveratrol membantu mengekalkan kesihatan bermula dari dalaman. Sangat sesuai untuk mereka yang pentingkan kesihatan dan kecantikan. Kajian menunjukkan mengamalkan vivix secara konsisten membantu melambatkan proses penuaan. Jadi jangan hairan kalau tengok mereka yang togok Shaklee ni lebih muda 25 tahun dari usianya. 

2. ESP

ESP ialah produk minuman yang berasaskan soya. Sumber kacang soya Non GMO yang bebas bahan kimia dan selamat digunakan. 30 kilogram soya diperlukan untuk menghasilkan 1 can ESP. 1 can ESP beratnya 850gram. ESP terkenal sebagai sumber protein yang membantu dalam mencantikkan kulit serta mempercepatkan proses penyembuhan.

3. Omega Guard

Omega Guard merupakan minyak ikan terbaik dunia. Diekstrak daripada ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Omega Guard adalah lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk omega di pasaran, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mempunyai rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA, dan banyak lagi. Satu kajian menunujukkan Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-lemak omega -3 EPA dan DHA.

4. Vitamin C

Vitamin C menduduki tangga ke 4 kali ni. Vitamin yang sangat baik untuk kulit. Ramai wanita menggemari Vitamin C kerana berkesan untuk mencantikkan kulit. Sebotol vitamin C mengandungi 180 biji dan boleh tahan sehingga 6 bulan. Kombinasi hebat bersama Vitamin E membantu wanita mengekalkan kecantikan dalaman dan luaran. Dalam banyak-banyak set kesihatan Shaklee, Vitamin C adalah antara vitamin yang akan disarankan untuk mengambilnya. 

5. Ostematrix

Ostematrix sering dikenali sebagai pil kalsium. Perbezaan antara Ostematrix Shaklee dengan pil kalsium yang terdapat dalam pasaran ialah formulanya yang unik. Dibuat daripada mineral semulajadi dan garam mineral dari Laut Mati, mengandungi kalsium, magnesium, forforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Kajian telah membuktikan suplemen kalsium akan meningkatkan ketumpatan tulang wanita yang telah berumur secara berkesan.

6. Alfalfa Complex

Alfalfa dianggap sebagai raja kepada segala tumbuhan kerana khasiatnya. Alfalfa Complex dihasilkan daripada tanaman Alfalfa (Medicano Sativa) secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia. Daun Alfalfa yang matang kaya dengan klorofil. Daun-daun ini dikeringkan secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Daun yang telah dikeringkan akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompress menjadi tablet. Setiap tablet mengandungi 300mg Alfalfa.

7. Vitamin E

Dibuat daripada minyak soya organik dan minyak biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisilogi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E paling lengkap dalam pasaran. Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu oto. Ianya juga penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

8. Vitalea

Vitalea adalah multivitamin pertama dunia yang dicipta. Asalnya dikenali sebagai "vitalize-Mineral" dan disingkatkan kepada sebutan "Vita-min". Perkataan vitamin yang disebut kini asalnya dari Shaklee. Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (90-an dahulu) kepada bentuk tablet dikenali sebagai "Vita-Lea". Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buahan. 12 vitamin dan 7 mineral penting seprtimana yang disarankan oleh RDA. 

9. Collagen Powder

Shaklee Collagen Powder adalah suplemen kolagen yang sangat unggul, mengandungi 4,000 mg Kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) proprientari, sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik ikan merah. Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1,000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

10. Lecithin

Diekstrak daripada kacang soya organik bukan GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, forforus dan lemak tak tepu. Lecithin dan Alfalfa merupakan gabungan terbaik untuk proses menurunkan berat badan dan juga inch lost. 

Jangan lupa dapatkan produk Shaklee anda hari ini. Hubungi Feni untuk dapatkan maklumat lanjut berkenaan dengan produk dan khidmat nasihat secara percuma.


Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com





No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.