Vitamin Cantik Paling Laris Dalam Pasaran

Friday, May 12, 2017

Vitamin Cantik yang paling laris dalam pasaran selain Vivix dan Collagen Powder. Nak kesan yang cepat dan sangat bagus bolehlah amalkan Vivix dan Collagen Powder. Namun untuk customer Feni yang macam nak produk yang menjimatkan memang Feni suggest vitamin C dan Vitamin E laa.

Sebotol Vitamin C mengandungi 180 tablet. Makan sebiji sehari sahaja dah cukup untuk keperluan Vitamin C harian. Kalau makan 2 biji sehari tahan 3 bulan. Ikut nasihat yang betul dari SID yang jual tu.

Vitamin E pula tahan sehingga 4 bulan. Sebotol mengandungi 120 softgel. Sebiji sehari dah cukup untuk memenuhi keperluan harian. Namun untuk lelaki yang dalam proses mendapatkan zuriat bolehlah upkan dose sehingga 2 biji sehari. 

Vitamin c penting untuk badan kerana mampu menjadi perisai kepada badan daripada serangan penyakit berjangkit seperti demam, batuk dan selsema. Kalau macam ada luka atau cedera, vitamin C sangat membantu dalam mempercepatkan proses penyembuhan.

Wanita memang tak lari dari untuk berasa cantik. Jadi pengambilan kombinasi kedua vitamin ini membantu dalam menjadikan wanita cantik dan sihat bukan sahaja luaran malah dalaman pun terasa sihat.

Pengambilan vitamin atau suplemen yang betul dan teratur bukan sahaja membantu mencantikkan kulit malah badan juga sihat.

Vitamin E kaya dengan antioksidan yang membantu melawan penuaan. Mengatasi masalah kedut dan membantu menegangkan kenduran.

Kedua-dua vitamin ini boleh diamalkan oleh lelaki dan juga wanita. Sesuai untuk semua golongan.

Nota : Wanita hamil tidak digalakkan mengambil vitamin E kerana tinggi kandungan antioksidan.

Dapatkan nasihat yang betul untuk setiap vitamin yang anda ambil untuk mengelakkan masalah dikemudian hari.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com


No comments:

Terima kasih kerana sudi berkunjung ke Blog Kak Feni. Sila tinggalkan komen untuk Kak Feni kunjung ke blog anda kembali. Thanks !

Powered by Blogger.