HILANGKAN MASALAH SENGGUGUT TERUK DENGAN GLA COMPLEX

Monday, December 18, 2017
Masalah senggugut ni memang boleh buat hidup merana. Feni adalah salah seorang penghidapnya. Rasa ngeri sangat bila nak datang bulan tapi kalau tak datang lagi teruk. Sakitnya datang bulan hanya Allah saja yang tahu.

Kalau dulu zaman sekolah kan, kalau kena sakit senggugut datang memang pucat lesi sampai tak boleh nak jalan. Feni akan muntah dan mula cramp bahagian perut. Cikgu akan hantar balik sebab tak tahan tengok Feni.

Dulu masa remaja mana lah tau pasal suplemen ni kan. Nak harapkan orang tua pun jauh sebab Feni tinggal dengan kakak masa remaja. Jadi pandai-pandai lah bawak diri.

Feni tak tahu lah sebab apa kena sakit senggugut ni. Tapi seingat Feni tiap-tiap bulan mesti sakit gila kalau time datang bulan. Bila dah berkahwin dan beranak pinak ni mula kenal suplemen. Antara suplemen yang Feni amalkan ialah GLA Complex. Memang membantu dalam menstabilkan hormon.

Masalah senggugut masa period pun semakin hilang. Lama-lama dah takde. Mungkin faktor pemakanan juga. Dulu Feni suka minum ais. Kalau tak minum ais rasa macam tak lengkap. Sampai gian tau.

Bila dah beranak belajar berpantang dan jarang minum ais. Kalau minum pun masa teringin. Tapi seingat Feni Gla Complex memang membantu dalam menghilangkan masalah senggugut.

SUPLEMEN UNTUK MENGATASI MASALAH SENGGUGUT






FUNGSI GLA COMPLEX SECARA KESELURUHAN


✔ GLA Complex membantu dalam keseimbangan hormon untuk melancarkan kitaran haid
✔ GLA Complex membantu meningkatkan kesuburan dengan mewujudkan persekitaran rahim yang sihat dan optimum untuk persenyawaan dan membantu wanita dalam menghasilkan kualiti mukus serviks
✔ GLA Complex melegakan simptom PMS
✔ GLA Complex membantu mengatasi masalah menopaus
✔GLA Complex menguatkan kuku dan rambut
✔ GLA Complex menjadikan kulit yang cantik, sihat dan berseri (jika diamalkan kulit sentiasa berseri akan muncul)
✔ GLA Complex membantu menangani ekzema
✔ GLA Complex membantu melegakan gejala rheumatoid arthritis
✔ GLA Complex menguatkan sistem imun
✔ GLA Complex adalah anti-oksidan untuk memperlahankan proses penuaan
✔ GLA Complex mengurangkan pembekuan darah yang menyebabkan arteri tersumbat
✔ GLA Complex membantu dalam mengawal diabetes dan tekanan darah tinggi
✔ GLA Complex membantu mengawal kolesterol dan pembakaran lemak
✔ GLA Complex membantu fungsi saraf
✔ GLA Complex melambatkan proses osteoporosis
✔ GLA Complex membantu menghalang pembentukan sel-sel kanser
✔ GLA Complex mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri

TESTIMONI GLA COMPLEX 




Berminat untuk mendapatkan GLA COMPLEX boleh hubungi Feni.

Safeni Feni
Shaklee ID : 1193591
SMS | Telegram | Whatsapp: +601115672780
Email: feni8683@gmail.com

Atau

1 comment:

  1. Thank you for sharing useful health information, I am interested. You can see more minoxidil 5

    ReplyDelete

Tinggalkan komen anda. Terima kasih.

Powered by Blogger.